گلکسی ام ۲۰ سامسونگ

عکس واقعی گلکسی ام ۲۰ سامسونگ٬‌ نمایشگر Infinity-V آن را تایید می‌کند

تصویر واقعی از گوشی گلکسی ام ۲۰ سامسونگ (Samsung Galaxy M20)‌ منتشر شده که تجهیز آن به نمایشگر Infinity-V را تایید می‌کند. این گوشی تا چند هفته دیگر معرفی خواهد شد.

هفته‌ی گذشته٬‌ گزارش‌هایی به انتشار رسید که ادعا می‌کردند سامسونگ می‌خواهد گوشی‌های خانواده گلکسی M خود را در اولین ماه از سال 2019 میلادی معرفی کند. این گزارش می‌گفت گوشی‌های خانواده مذکور عبارت از گلکسی ام ٬۱۰ ام ٬۲۰ ام ۳۰ و ام ۴۰ همچنین گلکسی ام ٬۱ ام ۲ و ام ۳ هستند. مشخصات فنی این گوشی‌ها نیز از طریق بنچمارک‌ها و افشاگران مختلف به بیرون درز کرده است. اما حالا سایت 91Mobiles تصویری از گلکسی ام ۲۰ سامسونگ را در دنیای واقعی منتشر کرده که با هر آنچه در مودر این گوشی شنیده بودیم٬ مطابقت دارد.

گلکسی ام ۲۰ سامسونگ

تصویر انتشار یافته از این گوشی نشان می‌دهد که گلکسی M20 به یک نمایشگر Infinity-V سامسونگ مجهز خواهد بود. این نمایشگر از یک ناچ قطره‌ای با حاشیه‌های بسیار باریک صفحه بهره‌مند است. به گفته‌ی این رسانه٬ چانه‌ی پایین نمایشگر این گوشی٬ باریک‌تر از آنچه که در گلکسی نوت 9 می‌بینیم خواهد بود. لازم به ذکر است که گوشی‌های خانواده گلکسی ام سامسونگ می‌خواهند جایگزین گوشی‌های گلکسی جی٬ گلکسی وان و گلکسی سی شوند.

یک نوار LED در بالای ناچ گلکسی ام ۲۰ سامسونگ

این تصویر همچنین یک نوار LED را در بالای قسمت ناچ گوشی گلکسی ام ۲۰ سامسونگ نشان می‌دهد که هر زمان قفل گوشی باز شود٬ روشن خواهد شد. ما پیشتر عکسی از گلکسی اس 10 را نیز دیده بودیم که در آن گوشی هم یک نوار LED مشخص بود٬ البته آن دور حفره‌ی مربوط به دوربین بر روی صفحه نمایش قرار گرفته بود. همچنین در پشت قاب گوشی گلکسی M20 نیز دوربین دوگانه‌ای همراه با یک فلاش LED در دسترس خواهد بود. سامسونگ می‌خواهد اسکنر اثر انگشت را بر روی فریم کناری این گوشی٬ به جای پشت آن تعبیه کند.

گفته می‌شود در قاب پشتی این گوشی از پلی‌کربان با ظاهری شبیه به شیشه استفاده شده است. قسمت زیری گوشی یک جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون٬ یک اسپیکر و یک درگاه USB-C برای شارژ و انتقال اطلاعات قرار خواهد داشت. این گزارش همچنین تایید می‌کند که طراحی گلکسی ام ۱۰ نیز مشابه با گلکسی ام ۲۰ است٬ با این تفاوت که یک درگاه میکرو اس دی در آن به کار رفته و بدنه‌ی گوشی نیز باریک‌تر و سبک‌تر است. این درحالیست که ظرفیت باتری در مدل ام ۲۰ برابر با ۵ هزار میلی‌آمپر ساعت خواهد بود.