سامسونگ گلکسی ای ۸ اس

سامسونگ گلکسی ای ۸ اس در مسیر ورود به بازارهای جهانی

صدور تاییدیه برای نسخه تازه‌ای از سامسونگ گلکسی ای ۸ اس (Galaxy A8s)، این امیدواری را ایجاد کرده است که به زودی شاهد ورود این محصول به بازارهای بین‌المللی خواهیم بود.

ماه گذشته گوشی سامسونگ گلکسی ای ۸ اس با طراحی نوآورانه و حفره‌ای روی نمایشگر (پنل Infinity-O) معرفی شد. هرچند که تصاویر لو رفته از خانواده گلکسی اس ۱۰ نیز همین زبان طراحی را نشان می‌دهند؛ اما فعلا باید این محصول را، تنها اسمارت فون کمپانی کره‌ای با دوربین سلفی درون صفحه‌ای بدانیم.

سامسونگ گلکسی ای ۸ اس

نکته دیگر در مورد سامسونگ گلکسی ای ۸ اس این است که تاکنون، فقط در بازار کشور چین قابل خریداری بود؛ ولی شاید به زودی شرایط تغییر کند. به تازگی نسخه‌ای از این گوشی با شماره مدل SM-G887N، تاییدیه دو رگولاتوری FCC و Wi-Fi Alliance را دریافت کرده و این در حالیست که معمولا سامسونگ، حرف N را به انتهای شماره مدل محصولاتی می‌افزاید که قرار است در بازار کره جنوبی به فروش برسند.

به این ترتیب می‌توان گفت که گلکسی A8s در حال گریز از بازار کشور چین است؛ البته طرفداران محصولات سامسونگ امیدوارند این گوشی هوشمند پس از توقفی کوتاه در کره، به زودی راهی سایر بازارها نیز بشود. با این حال هنوز مقامات کمپانی، برنامه زمانی مشخصی را ارائه نکرده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. کاش ایران هم برسه این سوگلی