فیلترینگ اینستاگرام

برای فیلترینگ اینستاگرام حکم قضایی صادر نشده است

عضو ناظر مجلس در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه گفت حکمی برای فیلترینگ اینستاگرام صادر نشده و تاکنون برای فیلتر این شبکه اجتماعی تصمیمی گرفته نشده است.

مدتی است احتمال فیلترینگ‌ اینستاگرام به عنوان یکی از محبوب‌ترین شبکه های اجتماعی کشور قوت گرفته است. در همین رابطه محمد‌ مصدق، معاون اول دادستان کل کشور در تیرماه سال 97 عنوان کرد تعداد زیادی از سودجویان با روش‌های مختلف و با استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام از کاربران ایرانی کلاهبرداری می‌کنند که به همین دلیل مسدودسازی این شبکه اجتماعی در دستور کار دادستانی قرار گرفته است. اخیرا نیز جواد جاویدنیا، سرپرست جدید معاونت امور فضای مجازی دادستانی کل کشور اظهار کرد بسیاری از علما، استاید دانشگاه‌ها و دانشجویان خواهان فیلتر شدن اینستاگرام هستند. با وجود این، عضو ناظر مجلس در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه در مصاحبه‌ای شایعه‌های فیلتر شدن اینستاگرام را تکذیب کرده است.

فیلترینگ اینستاگرام

حکم قضایی برای فیلترینگ اینستاگرام صادر نشده است

رمضانعلی سبحانی فر، عضو ناظر مجلس در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه در خصوص فیلترینگ اینستاگرام عنوان کرد تاکنون بحثی درباره فیلتر شدن این شبکه اجتماعی مطرح نشده است. البته افراد غیرمسئول در این خصوص سخن گفته‌اند، ولی چنین اظهارنظرهایی به معنای فیلتر شدن اینستاگرام نیست. فیلترینگ این شبکه اجتماعی از طریق دو کانال شورای عالی فضای مجازی یا کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه انجام می‌شود و تاکنون این دو نهاد برای فیلتر کردن اینستاگرام تصمیمی نگرفته‌اند. این مقام مسئول در خصوص صدور حکم قضایی برای فیلترینگ اینستاگرام نیز گفت برای فیلتر شدن Instagram حکم قضایی صادر نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. روال کار در ایران = شایعه، تکذیب، اجرا

    الان در مرحله تکذیب قرار داریم

    باید گریست

    با سپاس

  2. مهم نیست فیلتر شکن ک هست

  3. خخخ
    حکم قضایی ؟؟؟

  4. خخخ
    حکم غذایی ؟؟؟

  5. تا چندین ماه با تایید و تکذیب قراره گذری بشه
    از گجت تقاضا میکنم به جای درج و پرداختن به این اراجیف. تمام وقت خودش رو به رویداد های CES و گلدن گلوپ اختصاص بده

  6. آخه مگ ب همین سادگیاس …مردم ساکت نمیشینن دیگ

  7. خب اینو ک یبار دیگ هم گفتین

  8. اول تا اخر فیلترش میکنن ولی هی اذیت میکنن یه مدت

  9. هرکی یه چیز میگه