لپ تاپ ایسر Predator Triton 900

‌حضور لپ تاپ ایسر Predator Triton 900 در لاس وگاس؛ متفاوت و گران‌قیمت

پیش‌تر در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۸ تا حدی با لپ تاپ ایسر Predator Triton 900 آشنا شده بودیم؛ حالا اما به واسطه حضور این لپ تاپ گیمینگ در CES 2019، جزئیات بیشتری درباره آن انتشار یافته است.

در اولین نگاه به پریدیتور ترایتون ۹۰۰ درخواهید یافت که که طراحی آن هیچ شباهتی به سایر لپ‌تاپ‌های گیمینگ ندارد. کمپانی ایسر با استفاده از لولای Ezel Aero، ظاهری تحسین برانگیز و البته نامتداول به این محصول داده است. وجود چنین لولایی سبب می‌شود که کار با نمایشگر لمسی دستگاه در چهار حالت مختلف امکان‌پذیر باشد؛ از جمله یک حالت ایستاده که ایده‌آل گرافیست‌ها خواهد بود. اما گیمرها نیز سهم خود را از لپ تاپ ایسر Predator Triton 900 خواهند داشت.

کمپانی سازنده می‌گوید این محصول کمتر از یک اینچ (2.54 سانتی‌متر) ضخامت دارد که با استانداردهای سال 2019، نمی‌توان آن را باریک توصیف کرد. اما با توجه به سخت افزار داخلی قدرتمند دستگاه، این مورد قابل چشم‌پوشی است. به طور خاص باید از CPU نسل هشتمی اینتل Core i7 با شش هسته پردازشی، 16 گیگابایت رم و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی SSD سخن بگوییم. کارت گرافیک انویدیا GeForce RTX 2080 را هم نباید از قلم انداخت که به نمایشگر 17 اینچی 4K IPS دستگاه، قدرت می‌بخشد. این نمایشگر با تکنولوژی G-Sync انویدیا نیز سازگار است.

البته ظاهرا این محصول تا پیش از آماده‌سازی پردازنده گرافیکی سری 20 انویدیا برای نوت بوک ها، وارد بازار نخواهد نشد. در این فرصت، علاقه‌مندان می‌توانند به پس ‌انداز کردن و افزایش موجودی خود بپردازند؛ چرا که قیمت لپ تاپ ایسر Predator Triton 900 از 3999 دلار آغاز می‌شود.

لپ تاپ ایسر Predator Triton 900

اما اگر این مبلغ هیچ تناسبی با بودجه شما ندارد، می‌توانید به Predator Triton 500 با برچسب قیمت 1800 تا 2000 دلاری، فکر کنید. یک لپ تاپ 15.6 اینچی با وضوح تصویر 1080p، ضخامت 17.8 میلی‌متری و 2 کیلوگرم وزن که شباهت بیشتری به لپ تاپ های گیمینگ سنتی دارد.

به صورت پیش‌فرض کارت گرافیک انویدیا RTX 2060 روی این دستگاه سوار است؛ اما ورژنی مجهز به RTX 2080 هم با قیمت 2500 دلار در دسترس مشتریان خواهد بود. همان پردازنده Core i7 اینتل، 16 گیگ رم و 512 گیگ فضای SSD هم سایر مشخصات سخت افزاری پریدیتور ترایتون ۵۰۰ را تشکیل می‌دهند.

ایسر هر دو مدل ترایتون ۵۰۰ و ۹۰۰ را به فن فلزی AeroBlade و تکنولوژی Coolboost مجهز کرده است تا گیمرها نگرانی چندانی بابت داغ کردن دستگاه خود نداشته باشند. این دو لپ تاپ گیمینگ ایسر به ترتیب در ماه‌های فوریه و مارس وارد بازار آمریکای شمالی، اروپا، آفریقا و خاورمیانه خواهند شد.

لپ تاپ ایسر Predator Triton 500

5 مطلب آخر نمایشگاه CES 2019 :