ایسوس ROG Strix II

لپ تاپ های گیمینگ ایسوس ROG Strix II با گرافیک جی فورس RTX معرفی شدند

جدیدترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس ROG Strix II در نمایشگاه CES 2019 معرفی شدند. لپ تاپ های ایسوس ROG Strix SCAR II و ایسوس ROG Strix HERO II به گرافیک جی فورس RTX مجهز هستند.

کمپانی ایسوس به خاطر ساخت لپ تاپ های گیمینگ و رده بالا برای گیمرهای حرفه‌ای و حتی برای کسانی که به ظاهر دستگاه اهمیت می‌دهند، به خود افتخار می‌کند. سری لپ تاپ های ایسوس ROG Strix II جزو همان لپ تاپ‌هایی هستند که در رده بین دسکتاپ و نوت بوک‌های فوق باریک و سبک‌وزن قرار می‌گیرند.

اکنون ایسوس با نسخه‌های به‌روز شده ROG Strix II یعنی مدل‌های ROG Strix SCAR II و ROG Strix HERO II که به گرافیک انویدیا جی فورس RTX مجهز شده‌اند، به نمایشگاه CES 2019 آمده است. هر دو مدل دارای کیبورد شبیه به مدل دسکتاپ با کلیدهای میان‌بر اختصاصی برای افزایش یا کاهش صدا و قطع صدا هستند. همانند بسیاری دیگر از لپ تاپ های ASUS ROG، این مدل‌های جدید نیز از نورپردازی زیبایی در اطراف لوگو، کیبورد و نوار جلوی بدنه بهره می‌برند.

ایسوس ROG Strix II

مشخصات لپ تاپ های ایسوس ROG Strix II

لپ تاپ ایسوس ROG Strix SCAR II در صفحه نمایش 15.6 اینچی یا 17.3 اینچی، نرخ به‌روزرسانی 144 هرتز و زمان پاسخگویی 3 میلی‌ثانیه عرضه می‌شود. این مدل از سری ایسوس ROG Strix II به طور ویژه برای بازی‌های شوتر اول شخص طراحی شده است. ROG Strix SCAR II از گرافیک انویدیا جی فورس RTX 2060 بهره می‌برد و شما می‌توانید گرافیک جی فورس RTX 2070 را به صورت سفارشی انتخاب کنید.

ایسوس ROG Strix Hero II مدل دیگری است که امروز در نمایشگاه CES 2019 معرفی شد. این مدل برای بازی‌های MOBA یا بازی چند نفره آنلاین طراحی و ساخته شده و طراحی نسبتا ظریف‌تری دارد. در حالی‌که در مدل SCAR II کلیدهای WASD برجسته‌تر هستند، در مدل HERO II کلیدهای QWER به صورت شفاف‌تر درآمده‌اند. این مدل از سری لپ تاپ ایسوس ROG Strix II با گرافیک جی فورس RTX 2060 به بازار می‌آید.

ایسوس ROG Strix II

هر دو لپ تاپ جدید ایسوس دارای پردازنده 6 هسته‌ای اینتل Core i7-8750H به همراه 32 گیگابایت رم هستند. هارد SSD در این مدل‌ها به کار رفته‌اند، اما شما در صورت نیاز می‌توانید آن را به حافظه سریع‌تر SSHD تغییر دهید تا زمان بارگذاری را کمتر کنید.

تاکنون ایسوس قیمت این دو لپ تاپ گیمینگ جدید را اعلام نکرده، اما به نظر می‌رسد این دو لپ تاپ تا چند ماه دیگر در بازار عرضه خواهند شد.

5 مطلب آخر نمایشگاه CES 2019 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. وای بازی خیلی خوبه

  2. پردازنده هاش خوبه ولی

  3. ضخامتش زیاده خیلی

  4. ایسوس بهترین لب تاب هارو همیشه داشته