دعوت سونی

دعوتنامه مراسم سونی در نمایشگاه MWC 2019 ارسال شد؛ اکسپریا ایکس زد 4 در راه است

کنگره جهانی موبایل (نمایشگاه MWC) تا کمتر از دو ماه دیگر آغاز خواهد شد. دعوت سونی از رسانه‌های خبری به منظور حضور در رویداد این شرکت در کنگره جهانی موبایل آتی، احتمال معرفی سونی اکسپریا ایکس زد 4 (Sony Xperia XZ4) طی آن را بیشتر می‌کند.

بخش موبایل سونی قرار است رویداد ویژه خود در کنگره جهانی موبایل 2019 را در روز بیست و پنجم فوریه () برگزار کند. بخش موبایل سونی در بزرگترین رویداد دنیای فناوری سال 2019، CES، غایب بود، در حالی که پیشتر از برگزاری این رویداد انتظار می‌رفت محصولات خانواده اکسپریا XA3 طی آن رونمایی شوند. ااکنون می‌دانیم باید تا نمایشگاه MWC 2019 منتظر معرفی جدیدترین میان‌رده‌های سری XA سونی بمانیم.

دعوت سونی برای حضور در نمایشگاه MWC 2019

غیبت Sony Mobile در نمایشگاه CES با در نظر گرفتن خبر بازگشت قدرتمند بخش موبایل سونی به بازار با استراتژی‌های جدید، نشان می‌دهند این شرکت ژاپنی برنامه‌های ویژه‌ای برای کنگره جهانی موبایل دارد. دعوت سونی از رسانه‌های خبری دو ماه مانده به برگزاری رویداد، دلیل دیگری بر این ادعا است.

سونی اعلام کرده اولین نشانه‌های تغییرات اساسی استراتژی بخش موبایل آن را در نمایشگاه MWC 2019 مشاهده خواهیم کرد. این بیانیه دلیل دیگری است که عطش ما برای فرا رسیدن رویداد ویژه این شرکت در نمایشگاه آتی را بیشتر کرده است. به عنوان یکی دیگر از راهکارهای جدید سونی باید به کنار گذاشتن سری Compact اشاره کرد. این تصمیم با توجه به عدم علاقه کاربران به گوشی های دارای نمایشگرهای کوچک اتخاذ شده است.

در کنار دعوت سونی از رسانه‌های خبری، به تازگی تصاویری از قاب‌های محافظ Olixar مخصوص سونی اکسپریا ایکس زد 4 نیز در وب منتشر شده‌اند. این اتفاق، گفته‌های اخیر سونی را نقض کرد، چرا که تصاویری از قاب‌های محافظ گوشی اکسپریا ایکس زد 4 کامپکت نیز رویت شده است! شاید بتوان اکسپریا ایکس زد 4 کامپکت را آخرین محصول سری Compact سونی در تاریخچه این شرکت دانست.

این تصاویر با رندرهای قبلی که چند هفته پیش برای اکسپریا ایکس زد 4 کامپکت طراحی شده بودند همخوانی دارند. درگاه جک صوتی 3.5 میلی‌متری گوشی روی لبه بالایی آن قرار گرفته و دوربین اصلی در گوشه بالا و سمت چپ پنل پشتی واقع شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. امسال سال سونیه
    امسال داره مثل بقیه ک تبلیغ میکنن سرو صدا به پا میکنه
    خداوکیل سروصداهاشم الکی نیستن مث بقیه
    نسبت صفحه نمایش رو دو سال برد جلو
    مطمئنن دوربین های به کار رفته هم یه جورین ک تا سال آینده هم تو کف بمونن
    کیفیت صفحه نمایش هم ک اگه پنل اولد باشه مثل xz3 رو دستش نمیاد
    سامورایی دوست داریم برگردو تازه به دوران رسیده ها رو کنار بزن

  2. امیدوارم یه تکونی به خودش بده،چون به نظرم بعد از z3,z5 چیزی ارزش ندیدیم

  3. این سونی دوباره اومد