طراحی سایت

بهترین شرکت طراحی سایت در ایران

رپورتاژ آگهی : برای آنکه بتوانید کسب و کارتان را گسترش دهید باید بتوانید به بازارهای بزرگ جهانی وارد شوید. امروزه دنیای مجازی و اینترنت یک عامل مهم در پیشرفت شغلی شما محسوب می‌شود. داشتن یک وب سایت رسمی در دنیای تکنولوژی سبب جلب اعتماد بیشتر مردم و معرفی بهتر خدمات کاری شما می‌شود.

برای طراحی سایت باید به افراد متخصص و مجرب در این زمینه مراجعه شود. اما قبل از آنکه بخواهید طراحی سایت خود را به شرکت های طراحی سایت بسپارید بهتر است نکات مهمی را بدانید.

ویژگی‌های بهترین شرکت طراحی سایت

بررسی نمونه کار

اولین گام در جهت بررسی یک شرکت طراحی سایت معتبر باید به سراغ نمونه کارهای آن شرکت بروید. نمونه کارهای ارائه شده توسط شرکت به شما اطلاعات جامع و مفیدی درباره میزان تخصص طراحان شرکت می‌دهد. همچنین با بررسی نمونه کارها می‌توانید بررسی کنید که از چه زبان برنامه‌نویسی برای طراحی استفاده کرده‌اند. قالب سایت و طراحی گرافیکی آن باید مرتبط با شغل و خدماتی باشد که سایت قرار است آن را ارائه کند.

تیم حرفه‌ای

طراحی سایت کاری سخت و زمان‌بر است که از عهده یک نفر خارج است. اگر وارد یک شرکت شدید و آن‌ها به شما گفتن که قرار است یک نفر تمامی طراحی وب را انجام دهد هیچ‌گاه اعتماد نکنید. این کار باید توسط یک تیم حرفه‌ای و خبره انجام شود که هر کدام از آن‌ها باید یک قسمت از طراحی سایت را بر عهده بگیرند.

توانایی و متخصص بودن اعضای تیم شرکت طراحی سایت از مهم‌ترین بخشی است که بررسی و سنجش آن را با مشاهده نمونه کارها می‌توان دید.

خدمات پشتیبانی

زمانی که طراحی سایت به اتمام رسید و آن را تحویل گرفته‌اید، باید اطمینان حاصل کنید که شرکت در مقابل طراحی سایت خدمات پشتیبانی نیز دارد. به این معنا که در صورت بروز هر گونه مشکل فنی برای سایت، شرکت برای رفع آن حاضر است یا هر گونه سوال تخصصی داشته باشید می‌توانید از شرکت بپرسید.

یکی از شرکت های طراحی سایت در ایران

شرکت طراحی سایت اینتن با تیم 14 نفره، متشکل از متخصص‌ترین افراد در زمینه طراحی سایت، به مدت 10 سال است که در زمینه طراحی سایت و بهینه سازی سئو سایت در حال فعالیت است. بهترین خدمات پشتیبانی و بهترین کیفیت طراحی سایت را از اینتن بخواهید.

در دنیای رقابت مجازی معمولا کیفیت کار حرف اول را می‌زند. در طراحی سایت به دلیل هزینه بالایی که دارد، نمی‌توان این ریسک را کرد که به هر شرکت نا آشنا و نوپایی اعتماد کرد. سابقه و تجربه کاری شرکت طراحی سایت اینتن این اطمینان را به مشتریان می‌دهد که در قبال هزینه‌ای که می‌کنند، بهترین نتیجه را دریافت می‌کنند.

برای بررسی نمونه کارهای شرکت اینتن https://inten.asia می‌توانید به سایت زیر مراجعه کنید.

پایان رپورتاژ آگهی /.