مودم Balong 5000 5G هواوی با حداکثر سرعت ۶.۵ گیگابیت بر ثانیه معرفی شد

مودم Balong 5000 5G هواوی با حداکثر سرعت ۶.۵ گیگابیت بر ثانیه معرفی شد

در جریان کنفرانس امروز هواوی این کمپانی از مودم Balong 5000 5G که می‌تواند به حداکثر سرعت فوق‌العاده ۶.۲ گیگابیت بر ثانیه بر روی شبکه‌ی 5G دست پیدا کند، به طور رسمی رونمایی کرد.

دقایقی پیش هواوی کنفرانسی با محوریت شبکه‌ی اینترنت 5G و به منظور هماهنگی‌های قبل از کنفرانس قبل از کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۹ در شهر پکن برگزار کرد و ریچارد یو، مدیر گروه تجاری هواوی، از مودم Balong 5000 5G به عنوان قدرتمندترین مودم 5G که می‌تواند حداکثر سرعت شش و نیم گیگابیت بر ثانیه را در قالب این شبکه‌ی موبایل، ارائه دهد رونمایی کرد. البته مودم Balong 5000 5G برای اولین بار در کنار پردازنده‌ی ۷ نانومتری کایرین ۹۸۰ در نمایشگاه IFA ۲۰۱۸ معرفی شده بود و حالا رونمایی رسمی آن به همراه اعلام مشخصات کامل انجام گرفته است.

مودم Balong 5000 5G اولین مدل سازگار با معماری شبکه ۵ جی Non-Standalone و Standalone محسوب می‌شود.

این مودم هواوی از شبکه‌های 2G, 3G, 4G and 5G پشتیبانی می‌کند و در مراسم رونمایی کمپانی سازنده ادعا کرد که مدل Balong 5000 5G اولین مدل اولین پلتفرم دسترسی TDD/FDD با طیف کامل خواهد بود. به طور مثال رقبایی مانند مودم ال تی ای اسنپدراگون X50 که توسط کوالکام تولید شده است و حداکثر سرعت ۵ گیگابیت بر ثانیه را ارائه می‌دهد، از معماری شبکه Standalone و FDD پشتیبانی نمی‌کند.

مودم Balong 5000 5G هواوی با حداکثر سرعت ۶.۵ گیگابیت بر ثانیه معرفی شد

مودمBalong 5000 5G هواوی اولین محصولی است که توانسته در این حوزه به حداکثر سرعت دانلود ۴.۶ گیگابیت بر ثانیه در باند فرکانس پایین sub-6GHz، باند فرکانس اصلی 5G در کشور چین و سرعت ۶.۵ گیگابیت بر ثانیه در بستر موج میلی‌متری که بالاترین باند فرکانس و فرکانس گسترش‌یافته‌ی شبکه‌ی 5G محسوب می‌شود، دست پیدا کند. به طور خلاصه این مودم تجربه سریع‌تر و کارآمدتری را در مقایسه با شبکه 4G LTE ارائه می‌دهد.

مودم Balong 5000 5G اولین چیپ مالتی مد جهان است که از ارتباطات V2X (ارتباط خودرو با همه چیز) پشتیبانی می‌کند. این بستر در واقع می‌تواند شبکه‌ی ارتباطی قابل اعتمادی را برای رانندگان با تاخیر بسیار پایین در دریافت و ارسال اطلاعات ایجاد کند.

با روتر 5G CPE Pro فیلم یک گیگابایتی را در سه ثانیه دانلود کنید!

مودم Balong 5000 5G هواوی با حداکثر سرعت ۶.۵ گیگابیت بر ثانیه معرفی شد

همچنین در مراسم امروز هواوی از روتر 5G CPE Pro رونمایی کرد که به طور پیشفرض از مودم مودم Balong 5000 5G برخوردار است و می‌تواند از شبکه‌های 4G و 5G پشتیبانی کند؛ کاربران با این روتر قادر به دانلود یک ویدیوی یک گیگابایتی در تنها سه ثانیه از طریق شبکه‌ی 5G خواهند بود که نرخ فوق‌العاده‌ای به نظر می‌رسد.

روتر 5G CPE Pro برای مصارف خانگی و همچنین شرکت‌ها و کسب و کارهای کوچکی که می‌خواهند دسترسی آنلاین باکیفیتی داشته باشند، طراحی شده است. با پشتیبانی از تکنولوژی Wi-Fi 6، این روتر می‌تواند به سرعت حداکثری ۴.۸ گیگابیت بر ثانیه برسد و همچنین اولین روتر از کمپانی هواوی است که از قابلیت HiLink این پشتیبانی می‌کند؛ های لینک در واقع یک پلتفرم مدیریت خانه هوشمند است که توسط هواوی توسعه یافته است.

در ضمن طبق گزارش‌های قبلی، مودم Balong 5000 5G به همراه پردازنده کایرین ۹۸۰ در اولین گوشی 5G هواوی وجود خواهد داشت که قرار است در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۹ در بارسلون اسپانیا در ماه آینده رونمایی شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. حدودا میشه ۸۱۴ مگابایت بر ثانیه؟