آپدیت سیستم عامل اندروید

مدت زمان آپدیت سیستم عامل اندروید برای انواع گوشی های اندرویدی

هر از گاهی تولیدکنندگان گوشی های هوشمند اندرویدی اقدام به آپدیت سیستم عامل اندروید محصولات خود می‌کنند. بروزرسانی سیستم عامل اندروید در سریع‌ترین زمان برای گوشی های اندرویدی به عوامل مختلفی بستگی دارد.

سیستم عامل اندروید توانسته بیشترین بازار سیستم عامل گوشی های هوشمند را تصرف کند. متاسفانه شاهد اختلاف سطح موبایل های اندرویدی در زمینه استفاده از نسخه‌های مختلف این سیستم عامل محبوب هستیم. آپدیت نسخه جدید سیستم عامل گوگل در کوتاه‌ترین زمان ممکن به تولیدکنندگان گوشی های هوشمند بستگی دارد تا با این کار بتوانند عملکرد دستگاه را بهبود ببخشند.

بسیاری از تولیدکنندگان اسمارت فون های هوشمند اندرویدی همگام با ورژن های جدید اندروید منتشرشده توسط گوگل، بروزرسانی را انجام می‌دهند. یکی از علت‌های مهم کاهش سرعت آپدیت سیستم عامل اندروید را می‌توان تولید مدل‌های گوناگون گوشی ها توسط تولیدکنندگان عنوان کرد؛ بسیاری از مدل‌ها برای بروزرسانی نیازمند نیروی انسانی و مدت زمان طولانی هستند.

آپدیت سیستم عامل اندروید

به تازگی گروهی از کاربران تحقیقاتی درباره چرخه بروزرسانی سیستم عامل اندروید برای گوشی های سری سامسونگ گلکسی اس، هواوی پی، ال جی جی، اچ تی سی، سونی اکسپریا، وان پلاس، شیائومی، نوکیا و موتورولا موتو زد انجام داده‌اند.

نتایج در قالب یک نمودار ارائه شده است که در آن موتورولا کوتاه‌ترین زمان بروزرسانی برای اندروید 7.0 با 90 روز را دارد، در حالی که این چرخه برای شرکت ال جی تا 270 روز طول کشید. کار آپدیت اندروید 8.1 برای ال جی هم تا 320 روز هم به طول انجامید.

همانطور که انتظار می‌رود، کار آپدیت سیستم عامل برای سری سونی اکسپریا ایکس در سریع‌ترین زمان و طی 100 روز انجام شد، همچنین مدت زمان بروزرسانی اندروید 9.0 برای این سری از محصولات سونی اکسپریا و وان پلاس تنها 60 روز بود. آپدیت سری محصولات موتو هم تا 160 روز به طول انجامید.

سیستم عامل اندروید شرکت گوگل به صورت ماهانه بروزرسانی امنیتی دارد، اما هیچ کدام از تولیدکنندگان نمی‌توانند این کار را هر ماه انجام دهند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. چرا همش گیر دادن به اندرویدی ها

  2. علتش چی می تونه باشه