گوشی هوشمند 5G ال جی

گوشی هوشمند 5G ال جی با تراشه اسنپدراگون 855 در ماه آینده معرفی می‌شود

در آینده نزدیک گوشی هوشمند 5G ال جی با چیپست اسنپدراگون 855 معرفی خواهد شد. شبکه 5G به زودی راه‌اندازی می‌شود و تولیدکنندگان زیادی در حال تلاش هستند تا بتوانند نخستین گوشی های 5G را معرفی کنند.

همانطور که می‌دانید، شبکه 5G در سال جاری میلادی راه‌اندازی خواهد شد و به نظر می‌رسد سامسونگ و وان پلاس نخستین شرکت‌هایی باشند که اولین اسمارت فون های هوشمند با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G را معرفی کنند، اما شرکت ال جی هم فاصله چندانی با آن‌ها ندارد.

شرکت ال جی در حال کار بر روی گوشی هوشمند جدیدی بوده که در سال جاری میلادی معرفی خواهد شد و توانایی پشتیبانی از شبکه جدید تلفن همراه را دارد.

شرکت کره‌ای ال جی مدتی قبل اعلام کرده بود که رویدادی را در تاریخ 24 فوریه و دقیقا یک روز قبل از نمایشگاه MWC 2019 واقع در بارسلونا برگزار خواهد کرد، هم اکنون به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد از گوشی هوشمند 5G خود رونمایی کند. بلافاصله پس از معرفی در مراسم، گوشی هوشمند 5G شرکت ال جی از تاریخ 25 فوریه الی 28 فوریه در MWC 2019 نمایش داده خواهد شد.

گوشی هوشمند 5G ال جی

اینطور که پیداست، شرکت ال جی به دنبال همکاری با اپراتورهای بزرگ فعال در زمینه شبکه، علی‌الخصوص در کشورهای کره، آمریکای شمالی و اروپا است، زیرا این کشورها در اواخر سال 2019 میلادی شبکه 5G را راه‌اندازی خواهند کرد.

گوشی هوشمند 5G دارای آخرین چیپست کوالکام یا همان اسنپدراگون 855 خواهد بود که ادعا می‌شود تا 45 درصد عملکرد بهتری ارائه می‌کند، همچنین این دستگاه دارای یک محفظه بخار بوده که 2.7 برابر بزرگ‌تر از لوله انتقال گرما است. گزارش‌های منتشرشده نشان می‌دهند این گوشی دارای باتری 4000 میلی‌آمپر بوده و انتظار می‌رود که از فناوری شارژ سریع هم پشتیبانی کند.

با این که شرکت ال جی خسارت‌های زیادی متحمل شده است، اما این کمپانی کره‌ای معتقد است که شرایط تغییر خواهد کرد؛ شرکت ال جی امید زیادی به تحول از طریق شبکه 5G دارد. پیش از این، Hwang Jeong Hwan، مدیر بخش گوشی های هوشمند این کمپانی اعلام کرد که آن‌ها یکی از سه تولیدکننده‌ای خواهند بود که گوشی هوشمند 5G را راه‌اندازی خواهند کرد.

نقشه راه معرفی گوشی های هوشمند این شرکت نشان می‌دهد که جی 8 اولین گوشی 5G ال جی نخواهد بود؛ کمپانی کره‌ای ال جی قصد دارد تا گوشی هوشمند 5G را با نام تجاری جدید معرفی کند که باعث ایجاد طرح‌های هدفمند تبلیغاتی خواهد شد.

ال جی معتقد است که راه‌اندازی گوشی هوشمند با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G می‌تواند میزان فروش در نیمه اول سال 2019 میلادی را افزایش دهد.

هم اکنون این شرکت کره‌ای با Sprint قرارداد دارد و به نظر می‌رسد در نیمه نخست سال جاری شاهد معرفی گوشی هوشمند 5G خواهیم بود، البته سایر شرکت‌ها همانند سامسونگ، شیائومی، وان پلاس و اوپو نیز قصد دارند همانند ال جی و در نیمه اول سال جاری از گوشی های هوشمند 5G خود رونمایی کنند.