سریال رزیدنت اویل به زودی ساخته می‌شود

با انتشار نسخه بازسازی بازی Resident Evil 2 حالا به نظر می‌رسد که سریال رزیدنت اویل هم در راه است.

سرویس نتفلیکس در حال توسعه سریال رزیدنت اویل بر اساس این فرانچایز پرطرفدار است. تا پیش از این 6 فیلم با بازی میلا یوویچ (Milla Jovovich) پیرامون این مجموعه ساخته شده اما در دنیای تلوزیونی خبری از آن نبود.

نسخه‌های سینمایی Resident Evil همانند دیگر اقتباس‌های بازی‌های ویدیویی، نتوانستند به شکل مناسبی این مجموعه بازی را به تصویر بکشند و خصوصا نظر منتقدان را جلب کنند. این مجموعه فیلم، داستان شخصیتی به نام آلیس را روایت می‌کرد که اصلا در داستان بازی‌ها وجود ندارد، با این حال فروش 1.2 میلیارد دلاری این فیلم‌ها نشان می‌دهد که طرفداران هر چیزی مرتبط با رزیدنت اویل را مشاهده می‌کنند؛ حتی اگر ادای دین درستی نسبت به شخصیت‌های بازی ندارد و داستان آلیس‌اش چندان جلب نظر نمی‌کند.

سریال رزیدنت اویل

پس از اکران فیلم رزیدنت اویل: قسمت پایانی (The Final Chapter) در سال 2017، اعلام شد که تهیه کننده فیلم، شرکت کنستانتین قصد ریبوت مجموعه را دارد و قسمت جدید شاید یک فیلم یا یک سریال باشد. حال طبق اخبار منتشر شده از سوی ددلاین، پروژه جدید مجموعه، سریال رزیدنت اویل خواهد بود و از سرویس نتفلیکس پخش می‌شود.

سریال رزیدنت اویل به بازی‌ها نزدیک‌تر خواهد بود 

این خبر خوبی برای طرفداران مجموعه است زیرا نتفلیکس نشان داده که در ساخت سریال‌های اورجینال، وسواس خاصی به خرج می‌دهد و آن‌ها می‌توانند سرانجام محصولی در حد و اندازه رزیدنت اویل ارائه دهند. هنوز جزئیات دقیقی از این سریال در دست نیست اما قرار است که دنیای اهریمن ساکن را گسترش دهد و بیشتر به عمق ماجراها بپردازد. این سریال احتمالا بر روی شرکت آمبرلا تمرکز خواهد داشت و ویروسی که آن‌ها ساختند. مشخصا سازندگان قصد دارند که این سریال به بازی‌ها نزدیک باشد اما کدام شخصیت‌های بازی در آن حضور خواهند داشت؟ آیا شاهد اقتباس مستقیم یکی از قسمت‌های بازی خواهیم بود؟ آیا فیلم‌های مجموعه در این سریال مورد اشاره قرار خواهند گرفت؟ فعلا باید منتظر بمانیم تا اخبار جدیدی از سریال ارائه شود.

مدتی پیش اعلام شد که فیلم جدیدی از مجموعه Resident Evil به تهیه کنندگی جیمز وان (James Wan) جلوی دوربین خواهد رفت و نویسندگی و کارگردانی آن بر عهده یوهانس رابرتس (Johannes Roberts) خواهد بود. مشخص نیست که این پروژه لغو شده یا همزمان با نسخه تلویزیونی ساخته خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه