تریلر جدید فیلم انتقام ‌جویان: آخر بازی (Avengers: Endgame) منتشر شد

استودیوی مارول همزمان با برگزاری مسابقات سوپر بول، کلیپ ویدیویی جدیدی از فیلم انتقام ‌جویان: آخر بازی (Avengers: Endgame) منتشر کرد که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

دنیای سینمایی مارول در آستانه 11 سالگی‌اش، با فیلم انتقام ‌جویان: آخر بازی یک تجربه هیجان انگیز دیگر برای طرفداران به ارمغان خواهد آورد.

امسال، کاپیتان مارول (Captain Marvel) به این دنیای سینمایی می‌پیوندد و فاز سوم با فیلم انتقام ‌جویان: آخر بازی به پایان خواهد رسید تا فاز چهارم با اکران مرد عنکبوتی: دور از خانه (Spider-Man: Far From Home) آغاز شود.

از سه فیلم مارولی امسال، انتقام ‌جویان: آخر بازی موردانتظارتر از بقیه است زیرا نه تنها فاز سوم این دنیای سینما را به اتمام می‌رساند بلکه اتفاقات عجیب پایانی فیلم جنگ بی نهایت (Infinity War) را توضیح و ادامه می‌دهد. در پایان جنگ بی نهایت، تانوس نصف جمعیت جهان را از بین برد و حال در قسمت جدید، بازماندگان و نجات یافتگان گروه انتقام جویان، با یکدیگر همکاری می‌کنند تا تانوس را شکست دهند. سال گذشته میلادی، اولین تیزر تریلر این فیلم منتشر شد و حالا به بهانه برگزاری سوپر بول، می‌توانید تبلیغ تلویزیونی جدید آن را مشاهده کنید.

کلیپ جدید فیلم انتقام ‌جویان: آخر بازی (Avengers: Endgame)

این کلیپ جدید، شخصیت کاپیتان آمریکا را نشان می‌دهد که در حال تشکیل گروهی از بازماندگان است. ابرقهرمانان فیلم در لوکیشن‌های مختلفی حضور دارند که ثابت می‌کند با اثر عظیمی رو به رو هستیم. اولین تیزر تریلر فیلم، به ما یک نگاه اجمالی از ابرقهرمان باقی مانده را نشان داد و در این تبلیغ کوتاه نیز می‌توانید ببینید که شخصیت‌ها در حال دست و پنجه نرم‌ کردن با اتفاقات فیلم جنگ بی نهایت هستند.

لیست کامل بازیگران و شخصیت‌ها هنوز توسط مارول به صورت رسمی منتشر نشده اما می‌دانیم که شش تن از اعضای اصلی انتقام جویان، یعنی کاپیتان آمریکا (کریس ایوانز)، مرد آهنی (رابرت داونی جونیور)، ثور (کریس همسورث)، هالک (مارک رافالو)، بیوه سیاه (اسکارلت جوهانسون) و هاوکی (جرمی رنر) در این قسمت حضور خواهند داشت. تعدادی از شخصیت دیگر همچون نبولا (کارن گیلان)، راکت (برادلی کوپر) و مرد مورچه‌ای (پل راد) نیز در این تریلر مشاهده شده‌اند. کاپیتان مارول (بری لارسون) نیز احتمالا به این تیم خواهد پیوست. او در انتهای جنگ بی نهایت، توسط نیک فیوری (ساموئل ال جکسون) فراخوانده شد تا به زمین بیاید.

آخر بازی در تاریخ 26 آپریل 2019 (6 اردیبهشت 1398) در سینماهای آمریکا روی پرده می‌رود و باید دید تا چه اندازه می‌تواند موفق باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه