سیستم شارژ معکوس وایرلس گلکسی اس 10

سامسونگ گلکسی اس 10 از سیستم شارژ معکوس وایرلس پشتیبانی خواهد کرد

بر اساس جدیدترین اخبار، پشتیبانی از فناوری شارژ معکوس بی سیم یکی از ویژگی‌های گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 (Samsung Galaxy S10) خواهد بود. سامسونگ گلکسی S10 می‌تواند با توان 9 وات دیگر گوشی ها را به صورت وایرلس شارژ کند.

سامسونگ در روز بیست و یکم فوریه (دوم اسفند)، محصولات خانواده Galaxy S10 را رونمایی خواهد کرد. طبق اخباری که تا امروز منتشر شده‌اند، سامسونگ گلکسی اس 10 ممکن است از چهار عضو تشکیل شده باشد. غول کره‌ای به مناسبت فرا رسیدن دهمین سال عرضه اولین پرچمدار سری S تصمیم دارد ویژگی‌های متنوعی را درون گوشی های سری S جدید ارائه کند که سیستم شارژ معکوس وایرلس یکی از آن‌ها است.

پشتیبانی از قابلیت شارژ معکوس در گلکسی اس 10

بر اساس اسناد منتشر شده توسط کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا، گلکسی اس 10 به قابلیت شارژ معکوس وایرلس مجهز شده است. به این ترتیب می‌توان با استفاده از گوشی خود، سایر دستگاه‌هایی که از فناوری شارژ بی‌سیم و استاندارد Qi پشتیبانی می‌کنند را به صورت وایرلس شارژ کرد.

سیستم شارژ معکوس وایرلس گلکسی اس 10

هواوی نیز در پرچمداران خانواده Mate 20 قابلیت شارژ معکوس بی‌ سیم را قرار داده بود، اما راهکار سامسونگ به این منظور، سرعت بالاتری دارد، به طوری که حداکثر توان خروجی آن می‌تواند به 9 وات برسد. این میزان از توان شارژ ورودی استاندارد یک گوشی آیفون بیشتر است!

مهم‌ترین تغییر سامسونگ گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس در مقایسه با پرچمداران سری S سال 2018، مجهز شدن به اسکنر اثر انگشت و دوربین سلفی (حفره) روی صفحه نمایش است. سامسونگ با استفاده از نسل دوم یا سوم اسکنر اولتراسونیک کوالکام، مدعی است اسکنر اثر انگشت روی نمایشگر سریع‌تری در مقایسه با محصولات دیگر شرکت‌ها ارائه خواهد کرد.

پرچمداران سری S سال جاری از تراشه اگزینوس 9820 (اگزینوس 855 برای نسخه مخصوص چین و آمریکا) قدرت خواهند گرفت. تراشه پرچمدار کوالکام 7 نانومتری است، اما اگزینوس 9820 یک تراشه 8 نانومتری بهبود یافته تلقی می‌شود. پیش‌بینی شده تراشه گلکسی نوت 10 اولین چیپست 7 نانومتری سامسونگ خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. زنده باشی پهلوون

  2. سامسونگ سرعتش بالا تره ؟؟؟؟