گوشی های 2019 سری موتو جی موتورولا معرفی شدند: Moto G7 ،G7 Play ،G7 Power و G7 Plus

گوشی های 2019 سری موتو جی موتورولا معرفی شدند: Moto G7 ،G7 Play ،G7 Power و G7 Plus

موتورولا به صورت رسمی از گوشی های ۲۰۱۹ سری موتو جی خود رونمایی کرد. گوشی های Moto G7 ،G7 Play ،G7 Power و G7 Plus چهار مدل جدید هستند که در ادامه مشخصات، طراحی، تاریخ عرضه، قیمت و امکانات آنها را بررسی خواهیم کرد.

قطعا موتورولا در سال‌های گذشته در بازار گوشی ‌های پرچمدار حرف زیادی برای گفتن نداشته است، اما این برند آمریکایی تعدادی از محبوب‌ترین گوشی های اقتصادی و میان رده اندرویدی بازار را تحت عنوان سری موتو جی عرضه می‌کند. حالا در سال ۲۰۱۹ گوشی های جدید این خانواده با نام موتو جی ۷ رونمایی شدند. ۴ مدل جدید عرضه شده شامل گوشی اقتصادی و ارزان قیمت موتو جی ۷ پلی (Moto G7 Play)، گوشی موتو جی ۷ پاور (Moto G7 Power) با محوریت ظرفیت بسیار بالای باتری، گوشی موتورولا موتو جی ۷ (Motorola Moto G7) به عنوان مدل اصلی و گوشی موتورولا جی ۷ پلاس (Moto G7 Plus) به عنوان قدرتمندترین مدل در گوشی های 2019 موتو جی موتورولا روانه بازار خواهند شد.

به طور کلی گوشی جی 7 پلی یک گوشی ارزان قیمت با مشخصات ابتدایی است، مدل جی 7 پاور قیمت مناسبی دارد و یک باتری غول پیکر ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در آن قرار خواهد گرفت. مدل موتو G7 بهترین نسبت قیمت به عملکرد را خواهد داشت و شما تنها با پرداخت ۳۰۰ دلار می‌توانید فیلمبرداری ۴k و شارژ سریع داشته باشید. در نهایت مدل پلاس Moto G7 نیز بهترین گوشی سری محسوب می‌شود که دوربین‌های بهتری دارد و البته قیمت آن نیز کمی بالاتر است و در بازار یالات متحده آمریکا به فروش نخواهد رسید.

نکته جذاب اینجاست که تمام گوشی های جدید سری موتو جی به سیستم عامل اندروید ۹ پای به صورت پیش‌فرض مجهز خواهند شد و همه آنها از کارت حافظه جانبی میکرو اس دی برای افزایش ظرفیت داخلی و البته پورت یو اس بی تایپ سی و جک ۳.۵ میلی‌متری برخوردار خواهند بود که قابلیت‌های مهمی برای کاربران محسوب می‌شود.

در جدول زیر می‌توانید‌ مهمترین مشخصات چهار گوشی جدید معرفی شده در سری Moto G7 موتورولا را مشاهده کنید:

مشخصات/مدلگوشی Moto G7 Plusگوشی Moto G7گوشی Moto G7 Powerگوشی Moto G7 Play
ابعاد و وزنطول ۱۵۷ در عرض ۷۵.۳ میلی‌متر

ضخامت ۸.۲۷ میلی‌متر

وزن ۱۷۲ گرم

طول ۱۵۷ در عرض ۷۵.۳ میلی‌متر

ضخامت ۸ میلی‌متر

وزن ۱۷۲ گرم

طول ۱۵۹.۴ در عرض ۷۶ میلی‌متر

ضخامت ۹.۳ میلی‌متر

وزن ۱۹۸ گرم

طول ۱۴۸.۷ در عرض ۷۱.۵ میلی‌متر

ضخامت ۸.۱۹ میلی‌متر

وزن ۱۵۱ گرم

نمایشگرابعاد ۶.۲۴ اینچ

رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۲۷۰ پیکسل

ابعاد ۶.۲ اینچ

رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۲۷۰ پیکسل

ابعاد ۶.۲ اینچ

رزولوشن ۷۲۰ در ۱۵۲۰ پیکسل

ابعاد ۵.۷ اینچ

رزولوشن ۷۲۰ در ۱۵۱۲ پیکسل

پردازندهاسنپدراگون ۶۳۶اسنپدراگون ۶۳۲اسنپدراگون ۶۳۲اسنپدراگون ۶۳۲
حافظه رم۴ گیگابایت۴ گیگابایت۳ گیگابایت۲ گیگابایت
ظرفیت داخلی۶۴ گیگابایت با قابلیت ارتقا۶۴ گیگابایت با قابلیت ارتقا۳۲ گیگابایت با قابلیت ارتقا۳۲ گیگابایت با قابلیت ارتقا
دوربیندوربین اصلی ۱۶+۵ مگاپیکسل

دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسل

دوربین اصلی ۱۲+۵ مگاپیکسل

دوربین سلفی ۸ مگاپیکسل

دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسل

دوربین سلفی ۸ مگاپیکسل

دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسل

دوربین سلفی ۸ مگاپیکسل

باتری۳ هزار میلی‌آمپر ساعت۳ هزار میلی‌آمپر ساعت۵ هزار میلی‌آمپر ساعت۳ هزار میلی‌آمپر ساعت
قیمتشروع از ۳۰۰ یوروشروع از ۳۰۰ دلار شروع از ۲۵۰ دلار شروع از ۲۰۰ دلار

 

گوشی موتو جی 7 پلی (Moto G7 Play)؛ یک گوشی اقتصادی

گوشی های 2019 سری موتو جی موتورولا معرفی شدند: Moto G7 ،G7 Play ،G7 Power و G7 Plus

گوشی موتو جی ۶ پلی یکی از بهترین تلفن‌های همراه در زمینه نگه داشتن شارژ باتری در سال ۲۰۱۸ محسوب می‌شد و در حالی که اکثر پرچمداران در تست‌های فون آرنا در حدود ۹ ساعت دوام می‌آورند، این گوشی موفق به گذراندن ۱۲ ساعت کامل شده بود که می‌تواند حدود دو روز برای اکثر کاربران روشن بماند. حالا در سری جدید، موتورولا گوشی موتو جی ۷ پاور را با تمرکز بر روی قابلیت‌های باتری عرضه کرده و گوشی موتو G7 Play بیشتر به خاطر قیمت پایین آن ارزش دارد. مدل سال گذشته جی ۶ پلی دارای یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بود در حالی که مدل ۲۰۱۹ یعنی جی ۷ پلی دارای باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود.

گوشی های 2019 سری موتو جی موتورولا معرفی شدند: Moto G7 ،G7 Play ،G7 Power و G7 Plus

همان‌طور که در تصویر می‌بینید این گوشی دارای یک بریدگی بسیار بزرگ به سبک آیفون‌های اپل در بالای نمایشگر ۵.۷ اینچی خود خواهد بود. رزولوشن نمایشگر اچ دی است و پردازنده اسنپدراگون ۶۳۲ به همراه تنها ۲ گیگابایت رم آن را همراهی می‌کنند. قطعا حافظه رم در این مدل بسیار پایین است، اما به دلیل کاهش قیمت‌ها، کمپانی سازنده مجبور به اتخاذ این تصمیم شده است. گوشی موتو G7 Play تنها با قیمت ۲۰۰ دلار و در فصل بهار در کشور آمریکا عرضه خواهد شد.

گوشی موتو جی 7 پاور (Moto G7 Power)؛ بمب انرژی

گوشی های 2019 سری موتو جی موتورولا معرفی شدند: Moto G7 ،G7 Play ،G7 Power و G7 Plus

گوشی موتو جی ۷ پاور همانطور که از نام آن مشخص است، به یک باتری غول‌پیکر ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده که برتری اصلی آن نسبت به دیگر گوشی‌های این لیست محسوب می‌شود. البته صرف نظر از باتری غول‌پیکر آن، برتری‌ سخت افزاری چندانی نسبت به جی ۷ پلی ندارد و پردازنده اسنپدراگون ۶۳۲ به همراه ۳ گیگابایت حافظه رم، مهمترین مشخصات آن را تشکیل می‌دهد.

گوشی های 2019 سری موتو جی موتورولا معرفی شدند: Moto G7 ،G7 Play ،G7 Power و G7 Plus

این جا نیز همان حاشیه بزرگ در بالای صفحه ی نمایش اچ دی دیده می‌شود نمایشگر ابعاد ۶.۲ اینچی دارد. ظرفیت داخلی ۳۲ گیگابایت با امکان پشتیبانی از کارت‌های حافظه میکرو اس دی و البته برچسب قیمت ۲۵۰ دلاری برای مدل آنلاک شده در ایالات متحد،ه دیگر مشخصات مهم آن هستند. مدل موتور جی ۷ پاور نیز در فصل بهار روانه بازار خواهد شد.

گوشی موتورولا موتو جی ۷ (Motorola Moto G7)؛ ستاره جدید خانواده

گوشی های 2019 سری موتو جی موتورولا معرفی شدند: Moto G7 ،G7 Play ،G7 Power و G7 Plus

گوشی موتورولا موتو جی ۷ در واقع ستاره گوشی های ۲۰۱۹ موتو جی موتورولا محسوب می‌شود که قرار است در اکثر کشورهای جهان روانه بازار شود. از حیث تعادل میان قیمت و امکانات فنی، این گوشی ارزش خرید بسیار بالایی دارد. برخلاف مدل‌های دیگر شما یک ناچ بسیار بزرگ را در بالای صفحه نخواهید دید و یک ناچ قطره‌ای با ظاهری شیک در پنل جلوی آن دیده می‌شود.

نمایشگر رزولوشنی معادل فول اچ دی خواهد داشت که تصاویر واضح‌تری را از دو مدل قبلی به نمایش می‌گذارد و ۴ گیگابایت حافظه رم در کنار ۶۴ گیگابایت ظرفیت داخلی به همراه پشتیبانی از کارت‌های حافظه جانبی میکرو اس دی قابلیت‌های مهم آن محسوب می‌شوند. قابلیت‌های دوربین مدل موتو G7 از یک سیستم دوگانه برخوردار است که دوربین ۱۲ مگاپیکسلی برای گرفتن تصاویر به کار گرفته می‌شود و یک سنسور ۵ مگاپیکسلی نیز به جهت تشخیص عمق میدان به سنسور اصلی کمک خواهد کرد. سنسور دوم به‌خصوص برای گرفتن تصاویر پرتره و بالا رفتن کیفیت کلی تصاویر به کار خواهد رفت. از نظر قیمت، موتو جی ۷ یکی از بهترین گوشی‌ های بازار محسوب می‌شود و قیمتی معادل ۳۰۰ دلار در ایالات متحده آمریکا خواهد داشت. کاربران کشورهای دیگر نیز می‌توانند موتو جی ۷ را در برزیل و مکزیک از امروز و از اواسط فوریه در اروپا خریداری کنند. باقی جهان نیز از ماه مارس این محصول را بر روی قفسه فروشگاه‌ها خواهند دید.

گوشی موتورولا جی ۷ پلاس (Moto G7 Plus)؛ فبلت جدید آمریکایی

گوشی های 2019 سری موتو جی موتورولا معرفی شدند: Moto G7 ،G7 Play ،G7 Power و G7 Plus

همانطور که از نام آن برمی‌آید مدل موتو جی ۷ پلاس قدرتمندترین گوشی در میان گوشی های ۲۰۱۹ سری موتو جی موتورولا است که البته قرار است تنها در کشورهای خارج از آمریکا عرضه شود. از حیث طراحی این گوشی نیز مشابه موتو جی ۷ ساخته شده با این تفاوت که گزینه‌های رنگی متنوعی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. رنگ قرمز این گوشی بسیار جذاب به نظر می‌رسد که البته کمپانی سازنده از آن به عنوان “Viva Red” یاد می‌کند.

مهمترین تفاوت این گوشی با مدل موتو G7، برخورداری از اسنپدراگون ۶۳۶ است که آن را به تنها گوشی از میان گوشی های 2019 سری موتو جی موتورولا تبدیل می‌کند که از این پردازنده بهره می‌برند. مشابه مدل استاندارد، مدل پلاس نیز از سیستم دوربین دوگانه برخوردار است و که همان ساختار دوربین اصلی (۱۶ مگاپیکسل) و دوربین تشخیص عمق (۵ مگاپیکسل) در آن به کار گرفته شده است؛ دوربین سلفی نیز رزولوشنی معادل ۱۲ مگاپیکسل دارد.

گوشی های 2019 سری موتو جی موتورولا معرفی شدند: Moto G7 ،G7 Play ،G7 Power و G7 Plus

همچنین برتری بعدی این گوشی نسبت به دیگر مدل‌های این لیست، برخورداری از سیستم شارژ سریع ۲۷ وات است که تنها در عرض ۱۵ دقیقه اتصال به شارژ، ۱۲ ساعت گوشی را برای استفاده‌ی کاربران روشن نگه خواهد داشت. این گوشی بالاترین قیمت در لیست ما را دارد و در کشورهای اروپایی و دیگر کشورهای جهان با قیمتی معادل ۳۰۰ یورو به فروش خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. قطعا گوشی شیائومی با قیمت ۱۵۰ دلار رم ۳ رام ۳۲ پردازنده اسنپ ۶۶۰ دوربین ۴۸ ارزش بسیار بالاتری نسبت به بهترین مدل این گوشیا داره
    ردمی نوت ۷

  2. قطعا گوشی شیائومی با قیمت ۱۵۰ دلار رم ۳ رام ۳۲ پردازنده اسنپ ۶۶۰ دوربین ۴۸ ارزش بسیار بالاتری نسبت به بهترین مدل این گوشیا داره

  3. ناموسااااا نگا قیمتا کن آخه چ وضشه

  4. چیزای بدی نبودنا خوبه ب نظرم🤔🤔

  5. چه دوربین ضایعی داره