UMI Iron ، یک هیولای آسیایی با مشخصات عالی و قیمت تنها ۱۷۹ دلار !

این روزها شرکت های چینی بسیار فعال بوده اند.پس از Honor 7 هواوی و MX5 میزو حالا نوبت به یک هیولای آسیایی دیگر با نام UMI Iron رسیده است.جالب است بدانید این گوشی تمام فلزی با مشخصاتی عالی و انواع سنسور ها تنها ۱۷۹ دلار قیمت دارد.

اسمارت فون UMi Iron با بدنه فلزی و دکمه های استیل ضخامت ۷٫۹ میلی متری دارد که ما را کمی یاد HTC One M8 می اندازد.این تلفن به یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل مجهز شده و در بدنه آن تراشه ۸ هسته ای ۶۴ بیتی مدیاتک MT6753 با سرعت ۱٫۵ گیگاهرتر به همراه پردازنده گرافیکی Mali-T720، سه  گیگابایت رم و ۱۶ گیگابات حافظه گنجانده شده است.

از دیگر مشخصات سخت افزاری این تلفن می توان به دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی IMX214 ساخت سونی به همراه فلش رنگی دوگانه ودوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی OmniVision OV8858 به همراه فلش اشاره کرد. تا اینجا این تلفن به سخت افزار خوبی مجهز شده است اما این کمپانی تصمیم گرفته است این تلفن را به اسکنر عنبیه، سنسور UV وضربان قلب نیز مجهز کند و باتری ای ۳۳۵۰ میلی آمپری را برای تامین انرژی آن در نظر بگیرد.سیستم عامل UMI Iron هم اندروید آبنبات چوبی ۵٫۱ است.

اما جالب ترین بخش این گوشی قیمت آن است ، کمپانی UMI مرد آهنین خود را تنها ۱۷۹ دلار قیمت گذاری کرده که برای یک گوشی با چنین امکاناتی بسیار رویایی است.متاسفانه هنوز از زمان و بازارهای عرضه این محصول سخنی به میان نیامده است.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. بابا دمت اتیش….بیاد اینجا اولی من میخرمش…خیلی خوشمِلِه…

  2. امیدوارم در عملکرد هم عالی باشه
    رو کاغذ که همه چی عالی هست و نشون میده شرکت های بزرگ حاشیه سود بالایی رو برای گوشی هاشون در نظر میگیرن