پرچم دار جدید میزو معرفی شد ، با اسمارت فون Meizu MX5 آشنا شوید

علاوه بر هواوی ، کمپانی میزو هم شب گذشته پرچم دار جدید خود را پس از ماه ها گمانه زنی و اخبار مختلف ، رسما معرفی کرد.گوشی Meizu MX5 ، محصولی خوش ساخت با بدنه فلزی و دوربینی ۲۰ مگاپیکسلی است که در کنار پردازنده ۸ هسته ای و رم ۳ گیگابایتی مشخصات مناسبی را به کاربر خود ارائه خواهد داد.

میزو MX5 مانند نسخه قبلی به صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با رزولوش ۱۰۸۰ پیکسل از نوع AMOLED  مجهز شده است که بیشتر کاربران این دقت را کافی می دانند.

Meizu-Mx5-2

در بخش سخت افزاری نیز ، گوشی موبایل میزو MX5 به چیپست Helio X10 با ۸ هسته پردازشی Cortex-A53 و سرعت ۲٫۲ گیگاهرتز به همراه پردازنده گرافیکی PowerVR G6200 و ۳ گیگابایت رم مجهز شده است.

از دیگر مشخصات این تلفن می توان به حافظه داخلی تا ۶۴ گیگابایت، دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسلی به همراه فوکوس اتوماتیک لیزری و فلش دوگانه و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی آن اشاره کرد که دوربین اصلی این تلفن توانایی فیلمبرداری با دقت ۴K را داراست.

Meizu-MX5-1

تمام سخت افزار  Meizu MX5 در بدنه ای به ضخامت ۷٫۶ میلی متر و وزن ۱۴۹ گرم گنجانده شده است و باطری ۳۱۵۰ میلی آمپری آن وظیفه تامین انرژی این تلفن را بر عهده دارد که به تکنولوژی شارژ سریع مجهز شده است.

Meizu MX5 از اندروید نسخه ۵٫۰ آبنبات چوبی بهره می برد که رابطه کاربری Flyme 4.5 شیائومی به آن رنگ تازه ای بخشیده است برای این تلفن قیمت ۲۹۰ دلار، ۳۲۲ دلار، ۳۸۷ دلار به ترتیب برای مدل های ۱۶ گیگابایتی، ۳۲ گیگابایتی و ۶۴ گیگاباتی در نظر گرفته شده است.

منبع : phonrarena