شروع به کار سرویس کلود ایسر با نام AcerCloud

ایسر امروز در CES به معرفی سرویس کلود یا ذخیره ابری ویژه دستگاه های تولیدی این شرکت پرداخت. با شروع به کار ایسر کلود، اشتراک آسان فایل های متنی، عکس ها و دیگر انواع اسناد بر روی ابزارهای ایسر امکان پذیر می شود. شیوه کار این سرویس به گونه ای است که به صورت کاملا خودکار به آپلود و اشتراک فایل ها می پردازد، اما تنها ایراد، محدودیت ۳۰ روزه آن است. در ایسر کلود، فایل ها برای همیشه و به صورت نامحدود بر روی کامپیوتر یا لپ تاپ ایسر شما نگهداری می شوند، اما بر روی تبلت و موبایل های ایسری و همچنین در فضای ابری ایسر عمر هر فایل تنها ۳۰ روز است.
شیوه کار هم تقریبا اینگونه است: شما با موبایل هوشمندتان عکس می گیرید، ایسر کلود به صورت خودکار عکس را درون سرویس آنلاینی به نام PicStream قرار می دهد. آنگاه می توانید عکس را بر روی کامپیوتر و دیگر ابزارهای ایسری تان در اختیار داشته باشید. البته هم اکنون این سرویس تنها بر روی تلفن های اندرویدی قابل استفاده است و شرکت قول داده که به زودی آن را بر روی تلفن های ویندوزی هم فعال کند.
متاسفانه دسترسی به فایل ها فقط طی ۳۰ روز معتبر خواهد بود و پس از آن فایل را تنها بر روی کامپیوترتان در اختیار دارید. هرچند که چندان نباید نگران دستیابی به فایل های قدیمی ترتان باشید. زیرا ایسر این اطمینان را به شما می دهد که با استفاده از ابزارهای ایسری می توانید بر روی کامپیوتر به دنبال فایل های قدیمی تر گشته به راحتی آنها را دم دست داشته باشید. برای این کار حتی نیازی به روشن بودن کامپیوتر نیست و هنگامی که کامپیوتر در حالت Sleep هم باشد، شما به فایل های تان دسترسی دارید. یعنی ترکیبی از فضای کلود و لوکال برای ذخیره و در دسترس بودن همیشگی فایل ها مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر این با استفاده از برنامه clear‪.‬fi به راحتی می توانید فایل های موسیقی و ویدیو را روی هر یک از ابزارهای تان جستجو کرده، آنها را دانلود یا به صورت استریم پخش کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*