بیت کوین

از این پس با بیت کوین می‌توانید از استیم خریداری کنید

گویا بیت کوین در حال رسیدن به محبوبیت بیشتر است و از این پس گیمرها نیز می توانند با استفاده از بیت کوین از سرویس گیمینگ استریم (Stream) بازی‌های مورد علاقه خود را خریداری کنند.

بیت کوین راهی مطمئن برای پرداخت‌های آنلاین خواهد بود

همان‌طور که می‌دانید بعضی از کشورها که می‌توان به کشور خودمان ایران نیز اشاره کرد با مشکلات کارت اعتباری مواجه بوده و زمانی که شهروندان آن کشور بخواهند از یک سایت یا سرویس خارجی امکانات یا محتوایی را خریداری کنند با مشکل پرداخت آن رو به رو می‌شوند.

Valve، کمپانی سازنده‌ی سرویس استریم نیز از این موضوع آگاه است و با مراجعه به سرویس بیت پی (Bitpay) از آن‌ها کمک خواسته تا مشکلی که کاربران این سرویس با آن دست و پنجه نرم می‌کنند را رفع کنند.

بیت پی با قبول کردن این درخواست و استقبال از آن، به‌تازگی اعلام کرده که با همکاری صورت گرفته با استریم، از این پس گیمرها می‌توانند محتوای مورد علاقه‌ی خود را با بیت کوین خریداری کرده و از انجام آن لذت ببرند. روری دزموند از بیت پی در این باره گفته است:

Valve به ما مراجعه کرد زیرا به دنبال راهی سریع و جهانی برای برطرف کردن مشکل پرداخت وجه در کشورهایی مانند چین، برزیل و هند بود که اصولا با کارت‌های اعتباری جهانی مشکل دارند.

این یک اتفاق خوشایند برای کاربران خواهد بود زیرا بیت کوین می‌تواند یک راه ایده آل و مطمئن باشد. در حال حاضر در کشورهایی که نمی‌توان با کارت اعتباری اقدام به خرید از از سرویس‌هایی مانند استریم کرد متاسفانه باید روش‌هایی به کاربرد که ریسک از دست رفتن پول بالاست؛ اما بیت کوین می‌تواند به‌عنوان یک پول جهانی که استفاده از آن ریسک کمتری دارد برای خریداری از سرویس استریم به کار رود.

سرویس استریم برای گیمرهایی ساخته شده که می‌خواهند بازی‌های خود را با رایانه‌های شخصی انجام دهند. این سرویس در ایران نیز طرفداران بسیاری دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. با سلام – به نظر من صرافی هادی خیلی قابل اعتمادتر از همه ی سایت ها می باشد و به همه کاربران این صرافی را توصیه می نمایم- خرید و فروش و تبادل انلاین تمامی ارزهای اینترنتی از قبیل بیت کوین – دوژکوین – لایت کوین – پرفکت مانی – وبمانی – اوکی پی – payeer و …
    ” بدون احراز هویت شخصی و خرید و فروش دراسرع وقت ”
    ادرس صرافی : http://exchangehadi.ir