آپدیت 1.3.2 بازی کلش رویال

آپدیت 1.3.2 بازی کلش رویال منتشر شد + دانلود آپدیت

استودیوی پرآوازه سوپرسل پیش از این بازی‌‌های بسیاری برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS عرضه کرده اما از این میان، کلش رویال (Clash Royale) از دیگران جدیدتر و جذاب‌تر جلوه می‌کند. امروز سوپرسل طی یک به‌روزرسانی امکانات جدید بسیاری به این بازی افزوده است. همراه با ما باشید تا نگاهی به آپدیت 1.3.2 بازی کلش رویال بی اندازیم.

سازندگان فنلاندی کلش رویال چند روز قبل از قرارگیری نسخه جدید اپلیکیشن برای دانلود با تهیه چندین پیش‌نمایش برای آپدیت، بر شوق و هیجان بازیکنان کلش رویال بیش از پیش افزودند و به جرات می توان گفت آپدیت 1.3.2 بازی کلش رویال یکی از به‌روزرسانی‌های بزرگ و مهم تاریخ این بازی بوده است.

نیروهای جدید در آپدیت 1.3.2 بازی کلش رویال

با دانلود و نصب آپدیت 1.3.2 بازی کلش رویال برروی دیوایس خود شاهد شش کارت جدید خواهید بود :

Fire Sprits 

آپدیت 1.3.2 بازی کلش رویالاین کارت معمولی (Common Card) جدید در واقع سه توپ آتشین بزرگ است که با جهش‌های خود و حمله به نیروها و ساختمان حریف به دفاع و برد بازیکن کمک می‌کنند. هزینه پیاده‌سازی آن‌ها تنها ۲ اکسیر بوده و آن‌ها را به‌ وفور در جعبه‌های خود دریافت خواهید کرد.

Furnace

آپدیت 1.3.2 بازی کلش رویالساختمان جدیدی است که هر ۱۰ ثانیه دو Fire Sprits تولید و روانه میدان می‌کند. این کارت جزو کارت‌های Rare بوده که به‌ندرت در جعبه‌ها یافت خواهید کرد. هزینه استفاده از آن نظیر ساختمان‌ تولید Goblin ۵ اکسیر است.

Guards

آپدیت 1.3.2 بازی کلش رویالآیا نیروهای Skeletons را به‌یاد دارید؟ Guards بسیار مشابه Skeletons است اما اینک با در بر گرفتن سپر، آسیب‌پذیری کمتری از خود نشان می‌دهند. در نظر داشته باشید گاردها برخلاف اسکلت‌های سابق از قدرت حمله بسیار بالایی برخوردارند و به‌راحتی می‌توانند با کمی حمایت از سوی سایر نیروها یک P.E.K.K.A. را از پای درآورند! این نیروی Epic را به‌سختی دریافت خواهید نمود و هزینه تولید آن به 3 اکسیر افزایش یافته است.

Miner

آپدیت 1.3.2 بازی کلش رویالنیروی جدید ماینر می‌تواند هر نقطه‌ای از زمین بازی قرار بگیرد و ناگهان همانند یک مین از زمین بیرون بزند. البته عملکرد Miner انفجاری نیست و با تبر به ساختمان یا نیروی حریف حمله‌ور می‌شود. درحالی‌که هزینه پیاده‌سازی این کارت رویایی (Legendary) با گارد برابر است اما میزان جان این کارت بسیار بیشتر بوده و عملکرد بهتری از خود به‌ نمایش می‌گذارد.

Lava Hound

آپدیت 1.3.2 بازی کلش رویالاحتمالا بازیکنان کلش آف کلنز (Clash of Clans) با نیروی لاوا آشنایی بیشتری دارند و بیش از سایرین از انتقال این نیرو به کلش رویال خوشحال هستند! لاوا هوند نیروی پروازی جدیدی است که HitPoint بالایی دارد و مدت زمان بسیار زیادی تحت حملات و ضربه‌های دشمن زنده می‌ماند. هدف مورد علاقه لاوا تنها ساختمان‌ها بوده و به نیروهای ارسالی دشمن توجه ندارد؛ بنابراین بی جهت نیست اگر آن را نسخه هوایی Golem بنامیم! هزینه استفاده از این کارت رویایی (Legendary) تنها ۵ اکسیر است.

Sparky

آپدیت 1.3.2 بازی کلش رویالعجیب‌ترین و آخرین نیروی معرفی شده توسط سوپرسل در آپدیت جدید کلش رویال، Sparky نام دارد. این کارت اسلحه‌ای سوار بر ارابه چوبین است که با حرکت خود به سوی ساختمان یا نیروی دشمن به تخریب می‌پردازد. Sparky با هر شلیک خود حدود ۱۳۰۰ HitPoint از نیرو یا ساختمان حریف می‌کاهد که این رقم فوق‌العاده است! از خاطر نبرید که با آپدیت و قوی‌تر کردن آن می‌توانید میزان حمله و جان آن را افزایش دهید. برای نقل Sparky از میان کارت‌ها به زمین بازی به ۶ اکسیر نیاز دارید.

به‌روزرسانی امروز کلش رویال محدود به کارت‌های جدید نبوده و سوپرسل تغییراتی در میزان محتویات جعبه‌ها و دوره‌های زمانی دریافت آن‌ها، درخواست نیرو و اهدای آن‌ها و بخش Card Shop اعمال کرده است. حالا Crown Chest دو برابر بیشتر از قبل کارت و جم هدیه می‌دهد و شانس دست یافتن به Super Magical Chest به دو برابر و همچنین شانس دریافت Giant و Magical Chest افزایش یافته است. تعداد اهدا (Donate) و دریافت (Request) کارت‌ها متناسب با محل جنگ (Arena) شما تعیین می‌شود و از این به بعد منتظر به فروش رسیدن کارت‌های رویایی در بخش Card Shop باشید. ناگفته نماند درصورت موجود بودن کارت رویایی در ارنای شما، کارت رویایی برای فروش آماده خواهد شد.

همچنین امکان جدیدی که در پیش‌نمایش آپدیت به آن اشاره شده بود اینک رنگ واقعیت به خود گرفته و امکان مشاهده زنده جنگ هم کلنی‌تان فراهم گشته است.

به‌‌عنوان آخرین تغییر در آپدیت امروز کلش رویال، TV Royale در آپدیت جدید، بهترین جنگ‌های هر ارنا را به نمایش می‌گذارد و تمامی بازیکنان در تمامی سطوح را به جنگ جانانه دعوت می‌کند تا شانس نشان داده شدن جنگ آن‌ها در تلویزیون رویال بالا رود.

آپدیت سوم مه ۲۰۱۶ کلش رویال از طریق لینک‌های زیر قابل دانلود و اجراست :

 

آپدیت 1.3.2 بازی کلش رویال

Clash Royale

  • قیمت: رایگان
  • سازنده: Supercell
  • سیستم عامل: اندروید (۴.۰.۳ به بالا) – آی او اس (۷.۰ به بالا)
  • حجم: ۹1 مگابایت

در صورتی که دانلود آپدیت 1.3.2 بازی کلش رویال از گوگل پلی برای شما مقدور نیست می توانید از وب سایت های زیر برای تبدیل لینک گوگل پلی به فایل دانلودی مستقیم ، کمک بگیرید :

apk-dl | evozi | Apkleecher | downloader-apk

آیا نکته یا قابلیت جدیدی در آپدیت 1.3.2 بازی کلش رویال یافته‌اید؟ آن را در بخش نظرات با سایر خوانندگان به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*