هواوی G9

هواوی G9 فردا معرفی خواهد شد

پس از معرفی پرچم‌داران هواوی، گویا نوبت به محصولات میان رده و پایین رده‌ی این کمپانی چینی رسیده است تا یکی پس از دیگری معرفی شده و سپس در ویترین فروشگاه‌ها قرار گیرند. جدیدترین محصول هواوی نیز گوشی هواوی G9 نام دارد که قرار است جانشین تلفن هوشمند هواوی جی 8 (Huawei G8) باشد.

هواوی G9 از طراحی شبیه به هواوی P9 بهره می‌برد

آنچه در مورد هواوی جی 9 (Huawei G9) مشخص شده سبب می‌شود تا این تلفن هوشمند را مدلی شبیه به هواوی پی 9 بدانیم اما با این تفاوت که از قدرت سخت‌افزاری و عملکرد آن کاسته شده است تا در نتیجه با قیمت کمتری به دست مشتریان و طرفداران سری جی گوشی‌های هواوی برسد.

به‌تازگی هواوی تیزری منتشر کرده که طبق آن قرار است فردا از هواوی جی 9 رونمایی شود. در این تصویر می‌توان پشت گوشی را مشاهده کرد که گفته‌های قبلی را تایید کرده و می‌‌شود شباهت بسیاری که میان هواوی جی 9 و هواوی پی 9 است را مشاهده کرد.

به نظر می‌رسد کمپانی چینی به این دلیل از طراحی مشابهی در این گوشی استفاده کرده تا کاربرانی را که علاقه به خرید پی 9 دارند اما توان خرید آن را ندارند به سمت مدل جی 9 جذب شوند. هرچند هواوی جی 9 فاقد دوربین دوگانه در عقب خود خواهد بود.

در تصویر می‌توان به وجود سه رنگ‌بندی این گوشی که شامل رنگ‌های سفید، سیاه و طلایی می‌شود اشاره کرد. هرچند تنها موردی که مشخص نیست جنس بدنه‌ی گوشی است و باید تا فردا صبر کرد و دید که آیا جنس این گوشی از پلاستیک خواهد بود و یا پوشش فلزی برای آن در نظر گرفته شده است.

هواوی G9انتظار می‌رود در کنار هواوی G9 از یک تبلت 7 اینچی نیز رونمایی شود که در حال حاضر اطلاعات زیادی از این تبلت در اختیارمان قرار ندارد. هرچند در مورد هواوی جی 9 میدانیم که قرار است دارای صفحه‌ی 5.2 اینچی با رزولوشن 1080p بوده و از یک تراشه‌ی Kirin 650 بهره ببرد. همان‌طور که می‌دانید Kirin 650 یک تراشه‌ی جدید است که از پردازنده‌ی 8 هسته‌ای بهره برده و قرار است گوشی‌های میان رده‌ی کمپانی هواوی را قدرت ببخشد.

از دیگر مشخصات این موبایل می‌توان به استفاده از 3 گیگابایت رم و همچنین باتری با ظرفیت 2,900 میلی‌آمپر بر ساعت اشاره کرد. در عقب هواوی جی 9 از یک دوربین 13 مگاپیکسلی استفاده شده و برای طرفداران سلفی نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی تعبیه شده تا از خود بتوانند تصاویر سلفی گرفته و همچنین امکان چت تصویری داشته باشند.

طبق گفته‌ها قرار است دو مدل از هواوی G9 عرضه شود که مدل استاندارد قیمتی معادل 261 دلار و مدل بالا رده‌ی آن نیز در حدود 307 دلار قیمت خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*