گلکسی اس 8 اج

طرح‌های زیبا و خیره کننده از گلکسی اس 8 اج

با وجود اینکه به‌تازگی شاهد رونمایی و عرضه‌ی پرچم‌داران سامسونگ، یعنی دو گوشی گلکسی اس 7 (Galaxy S7) و گلکسی اس 7 اج (Galaxy S7 Edge) بوده‌ایم؛ اما مشاهده‌ی اینکه پرچم‌دار بعدی کمپانی کره‌ای، گلکسی اس 8 اج (Galaxy S8 Edge) در آینده چه شکل و شمایلی خواهد داشت می‌تواند برای هر کاربری جذاب باشد.

بی‌شک اینکه بدانیم نسل بعدی تلفن‌های هوشمند از چه مشخصاتی بهره می‌برند و یا چه تغییرات شگرفی در طراحی آن‌ها رخ خواهد داد می‌تواند یک اتفاق خوشایند باشد. استیل دریک (Steel Drake) نیز از قوه تخیل خود استفاده کرده و آنچه دوست داشته در گلکسی اس 8 اج مشاهده کند را به تصویر کشیده است.

نتیجه طراحی‌های دریک در یک کلام «فوق العاده» است و در صورتی که جانشین گلکسی اس 7 اج از چنین طراحی زیبایی بهره ببرد می‌توان گفت که با یک موبایل فوق العاده زیبا قرار است رو به رو شویم.

در حالی که گلکسی S7 Edge چندان تفاوتی با جد خود ندارد به نظر می‌رسد طراحی که دریک انجام داده تفاوت‌های چشم نوازی داشته و نظر کاربر را به خود جلب می‌کند. در طراحی گلکسی اس 8 اج می‌توان لبه‌های منحنی که در سری اج مرسوم شده است را دید اما شکل ظاهری گوشی دستخوش تغییراتی شده و از انحنای کمتری بهره می‌برد.

دریک با استفاده از تخیلات خود به گلکسی اس 8 اج پروژکتور اضافه کرده که می‌تواند یک قابلیت جالب برای علاقه‌مندان به این تکنولوژی باشد. همچنین یک سیستم شارژ جالب نیز طراحی شده که مانند شارژهای بی‌سیم می‌ماند اما از برد بیشتری برخوردار بوده لزوما نیازی به قرار دادن گوشی در فاصله‌ی نزدیک به شارژر ندارد.

هرچند به وقوع پیوستن چنین اتفاقی کمی دور از ذهن می‌رسد؛ اما در صورت به وقوع پیوستن آن، می‌تواند یک سیستم شارژ فوق العاده کارآمد باشد. در هر صورت آنچه می‌توان در آینده انتظار داشت استفاده کردن سامسونگ از چنین طراحی زیبایی در پرچم‌دار بعدی خود است و ما را برای دیدن گلکسی اس 8 اج به وجد می‌آورد. در ادامه نگاهی به طراحی‌های گلکسی اس 8 اج می‌اندازیم.

گالری تصاویر گلکسی اس 8 اج

گلکسی اس 8 اج

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

24 دیدگاه

  1. دوستان بنده بادوستانم که در کشور های خارج از ایران زندگی میکنند ارتباط دارم طبق گفته های مدیر شرکت سامسونگ گوشی گلکسی اس 8 در فروردین ماه سا 96 به ایران عرضه میشود و قیمت احتمالی ان دو میلیون وپانصد هزار تومان + می باشد

  2. نتایج پنجمارک شده ۲۰۳۰۰۰به بالا یعنی بیشتراز ایفون ۱۷۰هزارتایی ایفون توی یکی دوسال اینده تمومه مثل نوکیا میره به تاریخ

  3. سامسونگ نداشتم تاحالا سونی و آیفون داشتم ولی از سری های اج سامسونگ خیلی خوشم میاد عالین نوت می خواستم بگیرم ک مشکلات پیش اومد ولی اگ این امکانات باشه بهترین میشه

  4. فقط بهم بگید کی میاد

  5. قشنگه بیاد میگیرمش

  6. والا نوت 7 هم عالی بود جز مشکل منفجریش..!خیلی هم خوشکل بود..صفحه نمایش خمیده،دوربین عالی،ضدآب،رم خور،قلم و 4گیگابایت رم و 64گیگ حافظه،رنگ تیتانیوم ک خیلی قشنگ بود و کلی امکانات دیگ..باطریش هم خوب بود و شارژ سریع وبی سیم!پ دیگ چ امکاناتی موند ک واسه گوشی نذاشت..اپل گوشی خوبیه ولی بدون رم،بدون شارژ سریع و بدون شارژ وایرلس و طراحیش هم ک همون 6اسه..

  7. دوا نکنید دیگع..فقط گوشی گوگل نکسوس خوبه ?

  8. موبایل S8درسال2017معرفی میشه

  9. باید به سایت خارجی سامسونگ سربزنید

  10. سلام.
    بابا لطفا نظر منو تایید کنین!
    اینایی که تو نظرات این حرفارو نوشتن واقعا دارن کفرمو در میارن!
    بابا این یه طرحه که توسط شرکت داده نشده،توسط طرفدارا ساخته شده!

  11. افرادی که میگن یه همچین گوشی نیومده بهتره به سایت سامسونگ سر بزنید

  12. سلام دوستان

    اول اینکه این طراحی زیبا و چشم نواز ماندگاری ندارد

    دوم اینکه شرکت های عظیمی مانند سامسونگ و یا بقیه شرکت ها که شخصا احترام خاصی برای همه شرکت ها قائلم از چنین طرح هایی استفاده نمیکنند چرا که ماندگاری ندارد

    اما جالب هست که همه بدانیم که هیچ شرکتی دوست نداره از چشم ها بیوفته

    اما اینجا هم جالبه که بدانیم

    هر شرکتی از یه روند خاص و طرحی خاص بهره میبره اگر اینگونه نبود همه ما میگفتیم شرکت ها تقلید کارند و هیچ جذابیتی هم برای ما نداشتند

    سوم اینکه همین دکمه هوم که خیلی ها ازش بدشون میاد همین اندازه افراد هستن که از این دکمه خوششون میاد

    اگر بخواهیم اینگونه بنگریم که چرا سامسونگ تا حالا نیومده دکمه هوم رو حذف و یا تغییر خاصی براش در نطر بگیره باید گفت

    پس اپل هم اینگونه بوده هنوز کلید پایین صفحه در همه مدلها گرد طراحی شده

    من شخصا طرف دار تکنلوزی خاص و جدید و منحصر به فرد هستم

    با تشکر برادر کوچک شما ادریس

  13. سلام.
    مطمئنین؟
    این یه طرح نیست که توسط هواداران ساخته شده؟
    تا اونجا که میدونم سامسونگ روی دکمه فیزیکی هوم خیلی تعصب داره!

  14. دوستان عزیز تا اسفند معرفی نمی شه ….ولی خیلی باحال …من که خوشم میاد ازش

  15. بهترینه و مثل تیم رئال مادرید لقب کهکشانی برازنده ی این گوشیه 🙂
    امیدوارم حداقل تا 2 سال آینده به بازار بیاد

  16. اگه خاطرتون باشه تصاویر رندر از گوشی letv2 نیز بسیار شبیه این طرح و بنظر حتی فوق العاده زیباتر و چشم نواز تر از این طرح اس ۸ میومد اما آخرش وقتی همین گوشی یعنی letv2 معرفی شد دیدیم که کمپانی LeEco بنز را نشون داده اما پیکان را بیرون داده!!

  17. سامسونگ اول بره مشکل دکمه هوم توی گلکسی اس7روبرطرف کنه

  18. زیادم جالب نیست.
    سلیقه ست دیگه.