گلکسی اس 8 اج

طرح‌های زیبا و خیره کننده از گلکسی اس 8 اج

با وجود اینکه به‌تازگی شاهد رونمایی و عرضه‌ی پرچم‌داران سامسونگ، یعنی دو گوشی گلکسی اس 7 (Galaxy S7) و گلکسی اس 7 اج (Galaxy S7 Edge) بوده‌ایم؛ اما مشاهده‌ی اینکه پرچم‌دار بعدی کمپانی کره‌ای، گلکسی اس 8 اج (Galaxy S8 Edge) در آینده چه شکل و شمایلی خواهد داشت می‌تواند برای هر کاربری جذاب باشد.

بی‌شک اینکه بدانیم نسل بعدی تلفن‌های هوشمند از چه مشخصاتی بهره می‌برند و یا چه تغییرات شگرفی در طراحی آن‌ها رخ خواهد داد می‌تواند یک اتفاق خوشایند باشد. استیل دریک (Steel Drake) نیز از قوه تخیل خود استفاده کرده و آنچه دوست داشته در گلکسی اس 8 اج مشاهده کند را به تصویر کشیده است.

نتیجه طراحی‌های دریک در یک کلام «فوق العاده» است و در صورتی که جانشین گلکسی اس 7 اج از چنین طراحی زیبایی بهره ببرد می‌توان گفت که با یک موبایل فوق العاده زیبا قرار است رو به رو شویم.

در حالی که گلکسی S7 Edge چندان تفاوتی با جد خود ندارد به نظر می‌رسد طراحی که دریک انجام داده تفاوت‌های چشم نوازی داشته و نظر کاربر را به خود جلب می‌کند. در طراحی گلکسی اس 8 اج می‌توان لبه‌های منحنی که در سری اج مرسوم شده است را دید اما شکل ظاهری گوشی دستخوش تغییراتی شده و از انحنای کمتری بهره می‌برد.

دریک با استفاده از تخیلات خود به گلکسی اس 8 اج پروژکتور اضافه کرده که می‌تواند یک قابلیت جالب برای علاقه‌مندان به این تکنولوژی باشد. همچنین یک سیستم شارژ جالب نیز طراحی شده که مانند شارژهای بی‌سیم می‌ماند اما از برد بیشتری برخوردار بوده لزوما نیازی به قرار دادن گوشی در فاصله‌ی نزدیک به شارژر ندارد.

هرچند به وقوع پیوستن چنین اتفاقی کمی دور از ذهن می‌رسد؛ اما در صورت به وقوع پیوستن آن، می‌تواند یک سیستم شارژ فوق العاده کارآمد باشد. در هر صورت آنچه می‌توان در آینده انتظار داشت استفاده کردن سامسونگ از چنین طراحی زیبایی در پرچم‌دار بعدی خود است و ما را برای دیدن گلکسی اس 8 اج به وجد می‌آورد. در ادامه نگاهی به طراحی‌های گلکسی اس 8 اج می‌اندازیم.

گالری تصاویر گلکسی اس 8 اج

گلکسی اس 8 اج