گوشی OPPO R9 Plus

نسخه‌ی 128 گیگابایتی گوشی OPPO R9 Plus عرضه خواهد شد

نسخه‌ی سطح بالایی از گوشی OPPO R9 Plus با 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی امروز در چین عرضه شد. اوپو الکترونیک که اکثرا آن را با نام OPPO می‌شناسند. شرکتی است واقع در گوانگ‌دونگ چین که در سال 2004 به‌منظور تولید محصولات الکترونیکی و ساخت اسمارت فون‌‌ها تاسیس شد.

گوشی‌های هوشمند سری OPPO R9 این کمپانی، محصولات خوبی از آب درآمد. این گوشی ماه مارس گذشته در چین معرفی شد و در اولین فروش رسمی آن ، 180,000 دستگاه تنها در ظرف 24 ساعت به فروش رفت، بعد از آن در ماه آوریل گوشی OPPO R9 Plus با نمایشگری بزرگ‌تر، باتری و مشخصات بهتری به فروش رسید. این کمپانی به‌تازگی اعلام کرده است که نسخه‌ی سطح بالاتری از گوشی OPPO R9 Plus را از امروز در چین به فروش می‌رساند.

نسخه‌ی 128 گیگابایتی از گوشی OPPO R9 Plus در چین به فروش رسید

به‌منظور اطمینان از آنکه گوشی اوپو R9 Plus دچار کمبود حافظه نشود، این مدل سطح بالا با یک حافظه داخلی عظیم 128 گیگابایتی همراه شده است. سایر مشخصات آن نیز بسیار چشمگیر است. این دستگاه به یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون 652 به همراه 4 گیگابایت رم مجهز شده و حافظه داخلی آن از طریق یک کارت میکرو اس دی تا بیشتر از 128 گیگابایت نیز قابل ارتقا خواهد بود ( البته مطمئن باشید که با وجود چنین حافظه‌ی داخلی، فضا برای ذخیره سازی کم نخواهید آورد)

به علاوه آن‌، گوشی OPPO R9 Plus از یک باتری 4150 میلی‌آمپر ساعت با تکنولوژی شارژ سریع VOOC برخوردار شده است. OPPO VOOC تکنولوژی ارائه شده توسط کمپانی اوپو بوده که قادر است برخی از دستگاه‌های خاص اوپو را ظرف مدت 30 دقیقه از صفر تا 70 درصد شارژ کند.

گوشی اوپو آر 9 پلاس دارای نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل است. دو دوربین 16 مگاپیکسلی در دو طرف آن جای گرفته است. دوربین جلویی با دهانه‌ی دیافراگم f/2.0 و لنز 5P که شامل 5 المان پلاستیکی بوده و دوربین عقب با سنسور سونی IMX298 و دهانه‌ی دیافراگم f/2.0 ارائه شده است. از دیگر ویژگی‌های این دوربین می‌توان به قابلیت ضبط ویدئویی 4K و HDR اشاره کرد.

نسخه‌ی 128 گیگابایتی گوشی OPPO R9 Plus از امروز در چین با برچسب قیمت 3599 یوان یعنی چیزی در حدود 554 دلار عرضه شد.

گوشی OPPO R9 Plus

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*