کمپانی 360

کمپانی 360 ، گوشی N4 را با قیمتی باورنکردنی رونمایی کرد

اگر اخبار ما را دنبال کرده باشید حتما در مورد کمپانی 360 اطلاعاتی باید داشته باشد. کمپانی چینی که در حال ساخت گوشی به نام N4 بوده و به نظر می‌رسد که به‌تازگی از این تلفن هوشمند را با قیمتی باورنکردنی رونمایی کرده است.

آنچه نظر ما را به خود جلب کرده، قیمت گوشی ساخت کمپانی 360 بوده که در کنار این قیمت پایین، از مشخصات نسبتا قدرتمندی نیز بهره می‌برد. گوشی N4 قرار است از تراشه‌ی هلیو ایکس 20 با پردازنده‌ی 10 هسته‌ای که دارد استفاده کرده و همچنین از 4 گیگابایت رم برخوردار باشد؛ مشخصاتی که این موبایل را تا حد یک پرچم‌دار قدرتمند بالا می‌آورد.

همان‌طور که گفتیم با اینکه گوشی N4 یک محصول میان رده است؛ اما مشخصاتی که دارد آن را نسبت به رقبایش متمایز می‌سازد. محصول کمپانی 360 از 32 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره برده که به لطف درگاه کارت حافظه‌ی میکرو اس دی می‌توان آن را به 128 گیگابایت ارتقا داد و همچنین یک صفحه‌ی نمایش 5.5 اینچی دارد که از رزولوشن 1080p برخوردار است.

در عقب N4 از یک دوربین 13 مگاپیکسلی سونی IMX258 استفاده شده که دارای روزنه f/2.0 و تکنولوژی PDAF بوده و برای طرفداران تصاویر سلفی نیز یک دوربین 5 مگاپیکسلی با روزنه f/2.0 قرار دارد. این دیوایس از یک باتری با ظرفیت 3,000 میلی‌آمپر بر ساعت برخوردار بوده و از شارژ سریع نیز بهره می‌برد. طبق ادعاهای کمپانی 360 می‌شود دستگاه را تنها در 10 دقیقه برای 3 ساعت مکالمه‌ی کامل شارژ کرد و شارژ شدن کامل گوشی از صفر تا صد درصد تنها به 1.5 ساعت زمان نیاز دارد.

شاید N4 را نتوان یک گوشی باریک دانست؛ اما ابعاد 149.09 در 75.79 در 8.3 میلی‌متر و وزن 140 گرم، خبر از یک محصول خوش دست می‌دهد. N4 مجهز به درگاه سیم کارت دوگانه بوده و حسگر اسکنر اثرانگشت آن در 0.4 ثانیه گوشی را آنلاک می‌کند.

نکته‌ی جالبی که وجود دارد این است که محصول کمپانی 360 که از 4G LTE پشتیبانی کرده و همچنین صفحه‌ی 2.5 بعدی دارد تنها قرار است 899 یوان معادل 138 دلار قیمت داشته باشد که با توجه به مشخصات اعلام شده، قیمتی ایده آل و جالب به نظر ‌می‌رسد. در حال حاضر سه رنگ‌بندی برای گوشی اعلام شده و علاقه‌مندان به این دیوایس می‌توانند آن را در رنگ‌های سفید، زرد و صورتی خریداری کنند. کمپانی 360 هم اکنون پیش فروش گوشی را آغاز کرده و قرار است از سیزدهم مه (بیست و چهارم اردیبهشت) گوشی N4 را به فروش برساند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. باسلام وخسته نباشید
    ببخشید شمارتماس یاایمیل شرکت۳۶۰که گوشی n۴را تولیدو برای فروش گذاشتن رو میخوام لطفا