تبلت گلکسی تب اس 2

جزئیات بیشتری از عرضه‌ی تبلت گلکسی تب اس 2 به‌روز شده در بازار اروپا منتشر شد

تبلت گلکسی تب اس 2 با نسخه‌ای به‌روز شده وارد بازار اروپا خواهد شد. در چند هفته‌ی گذشته گزارش‌های مختلفی نشان داد که کمپانی Samsung در حال برنامه ریزی برای انتشار یک مدل تازه نفس از سامسونگ گلکسی تب اس 2 (Samsung Galaxy Tab S2) است. ماه گذشته قیمت‌های آزمایشی برای تعداد اندکی تبلت گلکسی Tab S2 مدل 2016 توسط چند خرده فروش آنلاین در اروپا آشکار شد.

اکنون گزارش جدید از SamMobile با استناد به منابعی ناشناس، قیمت‌های سری جدید تبلت گلکسی Tab S2 را مشخص کرده و همچنین شایعاتی پیرامون سامسونگ گلکسی تب A (Samsung Galaxy Tab A) 10.1 اینچی را منتشر کرد.

نسخه‌ای از سامسونگ گلکسی تب اس 2 که تنها از وای – فای پشتیبانی می‌کند ظاهرا در اروپا به قیمت 349 یورو، چیزی در حدود 398 دلار معامله خواهد شد. در این گزارش همچنین عنوان شده که نسخه‌ی 4G از این تبلت با قیمت 469 یورو؛ یعنی چیزی در حدود 535 دلار عرضه خواهد شد. این قیمت‌ها با مدل 8 اینچی این تبلت مطابقت دارد؛ اما تبلت گلکسی تب اس 2 با یک صفحه نمایش 9.7 اینچی نیز تولید شده است. نسخه‌ای از این مدل 9.7 اینچی که تنها از وای – فای پشتیبانی می‌کند با قیمت 419 یورو (478 دلار) و نسخه‌ی 4G آن با برچسب قیمتی 539 یورو (615 دلار) به فروش خواهد رسید.

نسخه‌ای به‌روز شده از تبلت گلکسی تب اس 2 به‌زودی وارد بازار اروپا خواهد شد

با توجه به خبر‌های منتشر شده‌ی قبلی، هر دو نسخه‌ی 8 و 9.7 اینچی از تبلت گلکسی تب اس 2 به یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون 652 کوالکام از نوع 64 بیتی مجهز شده‌اند. در کنار این پردازنده، یک پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو 510 قرار گرفته، 3 گیگابایت رم داشته و 32 یا 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی آن‌ها از طریق کارت میکرو اس دی تا 128 گیگابایت قابل ارتقا خواهد بود. از دیگر مشخصات آن‌ها می‌توان به یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 2.1 مگاپیکسلی در جلو اشاره کرد. این منبع همچنین اضافه می‌کند که تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 2 با طراوت شده در رنگ‌های سیاه، سفید و رنگ‌بندی‌های مختلف طلایی در دسترس خواهد بود.

علاوه بر این تبلت گلکسی تب اس 2 به‌‌روز شده، این منبع اطلاعات مربوط به قیمت گذاری مربوط به تبلت گلکسی تب A مدل 10.1 اینچی را نیز منتشر کرد. نسخه‌ای از این تبلت که تنها از وای – فای پشتیبانی خواهد کرد با برچسب قیمت 289 یورو (329 دلار) و نسخه‌ی 4G LTE آن با قیمت 349 یورو (398 دلار) به بازار عرضه خواهد شد. Galaxy Tab A 10.1 تنها در دو رنگ سیاه و سفید در دسترس خواهد بود.

جزئیات بیشتری در دسترس نیست؛ اما این احتمال بسیار زیاد است که سامسونگ در حال برنامه‌ریزی برای عرضه‌ی تبلت‌های جدید خود در بازار اروپا برای هفته‌های آتی است.

تبلت گلکسی تب اس 2

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*