کوپا دل ری

ZTE اسپانسر مسابقات کوپا دل ری شد

ZTE به‌عنوان بزرگ‌ترین کمپانی‌های تکنولوژی چین شناخته می‌شود. این کمپانی به خاطر محصولات خود شهرت خاصی در چین و خارج از مرزهای این کشور به دست آورده است. به‌تازگی نیز گویا پا را فراتر گذاشته و اسپانسر مسابقات کوپا دل ری شده است.

کمپانی زد تی ایی به‌تازگی گوشی نوبیا زد 11 مینی (Nubia Z11 Mini) را معرفی کرده و انتظار می‌رود که سری جدید گوشی‌های نوبیا و اکسون نیز در ماه‌های آینده معرفی شوند؛ البته این تنها فعالیت‌های کمپانی چینی نبوده و در اقدامی جالب، مسئولین کمپانی اعلام کردند که به اسپانسری مسابقات کوپا دل ری در آمده‌اند.

فوتبال به یکی از محبوب‌ترین ورزش‌های دنیا تبدیل شده و کمتر کسی است که به این ورزش علاقه نداشته باشد. کمتر علاقه‌مندی به فوتبال است که مسابقات لالیگا یا کوپا دل ری را دنبال نکند. زد تی ایی نیز اسپانسر تیم باشگاهی سلویا بوده و پس از اینکه این تیم توانست به فینال مسابقات کوپا دل ری راه پیدا کند، مسئولین کمپانی چینی در اقدامی جالب اعلام کردند که قرار است اسپانسر رسمی این مسابقه شوند؛ مسابقه‌ای که سلویا بازی سرنوشت‌سازی را با بارسلونا خواهد داشت. آن‌طور که مشخص است لوگوی زد تی ای قرار است بر روی لباس رسمی سلویا هک شود.

مانند صنعت موبایل، فوتبال نیز دارای رقبای قدرتمند بوده و همچنین طرفداران وفاداری دارد و همین امر سبب شده تا زد تی ای به فکر اسپانسری کوپا دل ری بیفتد. ما برای هر دو تیم سلویا و بارسلونا آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم یک مسابقه خوب که دارای سطح بالایی از همکاری تیمی، مهارت و اخلاق ورزشی است از هر دو تیم مشاهده کنیم. – جکی ژانگ مدیر عامل زد تی ای

جالب است بدانید که فروش زد تی ای در اسپانیا از دسامبر سال 2015 تا مارس 2016 در حدود 57 درصد افزایش یافته است و به نظر می‌رسد که اسپانسری تیم سلویا نیز بر روی این موفقیت، تاثیر مثبتی گذاشته باشد. مسابقه‌ی فینال کوپا دل ری نیز قرار است در بیست و دوم مه (دوم خرداد) برگزار شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*