گوشی HTC Desire 628

تصاویر و برخی از جزئیات گوشی HTC Desire 628 منتشر شد

تصاویر گوشی HTC Desire 628 در فضای آنلاین منتشر شد. گویا فروش ناامیدکننده‌ی اچ تی سی 10 باعث شده این کمپانی تایوانی برای ادامه‌ی حیات در بازار گوشی‌های هوشمند به فکر انتشار دستگاه‌های جدیدتری بیفتد. یک افشاگر معروف در توییتر با اکانت the_maligant@ تصاویر و برخی از جزئیات گوشی HTC Desire 628 را منتشر کرد. این گوشی هوشمند از سری Desire بوده که محصولات میان رده‌ی کمپانی اچ تی سی را شامل می‌شوند.

تصاویر منتشر شده از این گوشی جدید کمپانی HTC، طراحی را به معرض نمایش گذاشته که با گوشه‌هایی گرد و بدنه‌ای پلاستیکی بسیار به طراحی گوشی HTC Desire 830 شبیه است. به نظر می‌رسد که در قسمت پائینی این گوشی اسپیکرهای BoomSound قرار گرفته که قادر به پخش صوتی از نوع 24 بیتی هستند.

گفته‌ می‌شود گوشی HTC Desire 628 به یک نمایشگر 5 اینچی با کیفیت تصویری 720p مجهز خواهد شد. پردازنده‌ی هشت هسته‌ای مدیاتک MTK6753 از نوع 64 بیتی با سرعت پردازش 1.3 گیگاهرتز به آن قدرت داده، 3 گیگابایت رم داشته و از 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی برخوردار خواهد شد. این فضای ذخیره‌سازی از طریق کارت میکرو اس دی قابل ارتقا خواهد بود. در پشت این دستگاه یک دوربین 13 مگاپیکسلی با دهانه‌ی دیافراگم f/2.0 و سنسور BSI خواهد نشست و نیروی خود را از یک باتری 2200 میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد کرد.

دیدن این مشخصات فنی نشان می‌دهد که گوشی HTC Desire 628 به‌مانند مدل Desire 630 که در ماه فوریه‌ی امسال معرفی شد در دسته‌ی گوشی‌های میان رده‌ی کمپانی اچ تی سی قرار می‌گیرد. تاریخ عرضه‌ی گوشی HTC Desire 630 هنوز مشخص نشده؛ اما این گوشی دو سیم‌کارته نیز از نمایشگر 5 اینچی برخوردار شده و به 2 گیگابایت رم و پردازنده‌ی چهار هسته‌ای اسنپدراگون 400 با سرعت پردازش 1.6 گیگاهرتز مجهز شده است.

در جلوی گوشی اچ تی سی Desire 628 یک دوربین 5 مگاپیکسلی قرار گرفته و از دو سیم‌کارت نیز پشتیبانی خواهد کرد. با مشخصات فنی که وجود دارد این گوشی چندان فرقی نسبت به مدل Desire 626 که در فوریه‌ی 2014 به بازار عرضه شد، ندارد

مدل Desire 626 سال 2014 با همین نمایشگر و رزولوشن تصویری معرفی شد؛ اما حافظه‌ی داخلی آن از 16 گیگابایت کمتر بود. هنگامی‌که دوربین‌های آن را باهم مقایسه می‌کنیم، باز هم هیچ تفاوتی بین مدل Desire 628 آینده با مدل Desire 626 سال 2014 نمی‌بینیم.

با این حال به نظر می‌رسد که گوشی اچ تی سی دیزایر 628 نسخه‌ی کوچک‌تری از مدل Desire 830 است که به‌تازگی معرفی شده است. هیچ اطلاعی از قیمت این گوشی هنوز به‌طور رسمی اعلام نشده است؛ اما این گوشی هوشمند بخشی از دارایی‌های محصولات میان رده‌ی کمپانی اچ تی سی بوده و بنابراین باید قیمت مقرون به صفحه‌ای داشته باشد. به‌محض دریافت اطلاعات بیشتر، آن‌ها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. گجت نیوز را دنبال کنید.

رندرهای منتشر شده از گوشی HTC Desire 628

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. نگا تو رو خداااا….
    با اون حاشیه زیادش تو پایین، دکمه هاش مجازیه و دکمه خازنی فیزیکی نداره.
    اینچ صفحه نمایش رو هدر داده.
    باتری مدل 628 رو نگا، پردازنده مدل 630 رو نگا….
    استغفرلا!
    همینه که این کمپانی رو به سقوطه و به شخصه اصلا هم از این بابت متاسف نیستم.