تبلت 18.4 اینچی لنوو

تبلت 18.4 اینچی لنوو با 4 گیگابایت رم در بنچمارک‌ها دیده شد

همان‌طور که می‌دانید در 20 خرداد رویداد خبری لنوو برگزار خواهد شد. با توجه به منتشر شدن اطلاعات تبلت 18.4 اینچی لنوو در بنچمارک GFXBench، به نظر می‌رسد  که در این رویداد علاوه بر گوشی‌های هوشمند برند موتو، شاهد عرضه این تبلت نیز خواهیم بود.

لنوو یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های تکنولوژی چینی است و به نظر می‌رسد که به‌زودی شاهد عرضه سخت افزاری جدید ساخت این شرکت باشیم. این کمپانی اخیراً اعلام کرده که در تاریخ 9 ژوئیه (20 خرداد ماه) میزبان یک رویداد خبری خواهد بود. لنوو برای این رویداد نام “Tech World 2016” را انتخاب کرده است و به نظر می‌رسد که در این رویداد شاهد معرفی محصولات جدید برند موتو نیز خواهیم بود.

اما این تمام ماجرا نخواهد بود. گزارش‌های اخیر ادعا می‌کند که لنوو قصد دارد تا از «پروژه تانگو» نیز رونمایی کند و آن گونه که در وب‌سایت بنچمارک گیری GFXBench نشان داده شده، تبلت 18.4 اینچی لنوو نیز در این مراسم خودی نشان خواهد داد.

مشخصات تبلت 18.4 اینچی لنوو

مشخصات تبلت 18.4 اینچی لنوو

به نظر می‌رسد که “PB2-690N” نام این تبلت 18.4 اینچی لنوو است. اخیراً امتیازات بنچمارک این دستگاه در وب‌سایت GFXBench قرار گرفته است. باور کنید یا نکنید این تبلت دارای صفحه نمایش بسیار بزرگ 18.4 اینچی با کیفیت QHD است. حداقل از نظر ابعاد می‌توانیم این محصول را مشابه “Galaxy View” بدانیم. احتمالاً این تبلت از یک تراشه اسنپدراگون 650 یا 652 بهره می‌برد و پردازنده گرافیکی آدرنو 510 نیز در این امر به آن یاری خواهد کرد. علاوه بر آن باید به 4 گیگابایت ظرفیت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی و اندروید 6.0.1 مارشمالو نیز اشاره کرد. از نظر دوربین نیز این محصول از دو سنسور 8 و 0.3 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

تبلت 18.4 اینچی لنوو بسیار بزرگ است و می‌تواند رقیبی جدی برای تبلت گلکسی ویو تبدیل شود. در حالی که تبلت 18.4 اینچی سامسونگ موفقیت خوبی را در فروش خود تجربه نکرده است، باید دید که آیا لنوو می‌تواند در فروش تبلت غول پیکر خود عرضه اندام کند یا خیر!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*