معرفی رسمی تبلت AT300 توشیبا مجهز به پردازنده تگرا 3 و اندروید ICS

 

 

توشیبا امروز به طور رسمی جدیدترین مدل تبلت اندرویدی خود را با نام AT300 معرفی کرد. این دستگاه یک تبلت 10‪.‬1 اینچی است که با سیستم عامل اندروید 4‪.‬0 بستنی حصیری (ICS) و چیپست چهار هسته ای Tegra 3 انویدیا کار می کند. گفته می شود که این تبلت برای کارهاتان تا ۱۰ ساعت شارژ خواهد داشت.

این تبلت آلومینیومی که صفحه نمایش آن با گوریلا گلاس محافظت می شود، تنها 8‪.‬95 میلیمتر ضخامت دارد. AT300 از دو دوربین ۲ مگاپیکسلی در جلو و ۵ مگاپیکسلی در عقب بهره می برد. از دیگر امکانات می توان به وای فای b‪/‬g‪/‬n، بلوتوث 3‪.‬0 و اسلات کارت حافظه SD با پشتیبانی از کارت های حافظه SDHC و SDXC اشاره کرد. این تبلت همچنین دارای پورت ورود و خروج صدا، میکرو USB و میکرو HDMI است و از دو اسپیکر یک وات با صدای SRS بهره می برد.
فضای ذخیره سازی داخلی این تبلت ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی خواهد بود و در کنار پردازنده تگرا 3 از یک گیگابایت رم DDR3 بهره می برد. همچنین دارای اسلات حافظه جانبی eMMC است و تا ۶۴ گیگابایت حافظه کمکی را پشتیبانی می کند. کیفیت صفحه نمایش این تبلت 1280 در 800 پیکسل است و قابلیت چند لمسی با تشخیص همزمان ۱۰ انگشت را دارا است.
توشیبا هنوز قیمت این تبلت باوقار را اعلام نکرده، اما می دانیم که تا پایان سه ماهه دوم ۲۰۱۲ (تا اوایل تیرماه)‌ شاهد حضور آن در بازار خواهیم بود.

 

{photo}91/03/05/Toshiba-AT300{/photo}


منبع : Slashgear

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه