گوشی Cubot S9

مشخصات گوشی Cubot S9 فاش شد

طراحی گوشی Cubot S9 و مشخصات آن به بیرون درز کرد. Cubot یکی از کمپانی‌های گوشی ساز نا‌آشنای چینی است. که شاید محصولات آن برای بسیاری شناخته شده نباشد. آخرین محصول ارائه شده از گوشی‌های هوشمند اندرویدی این کمپانی، Cubot X16 بود.

گوشی Cubot X16 محصول قبلی این کمپانی، دستگاه قابل قبولی بود. نه تنها این دستگاه طراحی خوبی داشت؛ بلکه قیمت آن نیز بسیار مناسب بود. این گوشی بسیار باریک و از فلز و شیشه ساخته شده بود. دیگر از این کمپانی خبری شنیده نشد تا اکنون‌که دستگاهی دیگر از این کمپانی به نام Cubot S9 در فضای آنلاین دیده شد. بر اساس وب‌سایت روسی helpix.ru، کمپانی Cubot به‌زودی یک گوشی هوشمند نسبتا خوب را روانه‌ی بازار خواهد کرد.

بنابراین گزارش گوشی Cubot S9 پرچم‌دار جدید این کمپانی خواهد بود که به‌زودی معرفی خواهد شد. نمایشگر 5.5 اینچی این دستگاه توسط شارپ تهیه شده؛ اما مقدار رزولوشن تصویری آن هنوز مشخص نیست. این گوشی هوشمند 6 گیگابایت رم داشته و از 128 گیگابایت حافظه‌ی داخلی برخوردار خواهد شد. قدرت پردازشی آن از یک پردازنده‌ی 4 هسته‌ای 64 بیتی اسنپدراگون 823 تامین شده و در کنار آن پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو 530 قرار خواهد گرفت.

گوشی Cubot S9 پرچم‌دار جدید کمپانی Cubot خواهد بود

با توجه به گفته‌های این منبع، دو دوربین 16 مگاپیکسلی و فلش LED دوگانه در پشت گوشی Cubot S9 قرار گرفته است. یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلوی آن جاسازی شده و از یک باتری غیرقابل تعویض 2800 میلی‌آمپر ساعتی قدرت خواهد گرفت. باتری این دستگاه احتمالا از شارژ سریع کوالکام برخوردار خواهد بود و از شبکه‌ی ارتباطی 4G LTE پشتیبانی خواهد کرد. این دستگاه در اندازه‌های 6.5 در 70 در 149 میلی‌متر ساخته شده است.

اگر به تصاویر زیر نگاهی بیندازید، رندرهای گوشی Cubot S9 را خواهید دید. بر اساس این رندرها به نظر می‌رسد که این دستگاه فلزی بوده و با طراحی زیبایی ساخته خواهد شد. یک دکمه با شکلی عجیب و غیر متعارف در زیر نمایشگر آن جای گرفته و هنوز مشخص نیست که این یک دکمه‌ی فیزیکی اصلی است یا تنها یک دکمه‌ی خازنی خواهد بود. این شانس نیز وجود خواهد داشت که کمپانی Cubot یک اسکنر اثرانگشت نیز در داخل این کلید جای داده باشد.

اگر نگاهی دقیق‌تر به این دستگاه بیندازید، خواهید دید که دکمه پاور / قفل فیزیکی در آن وجود ندارد. کلید تنظیم صدا در کناره‌ی سمت راست این دستگاه قرار گرفته؛ اما سوئیچ پاور / قفل را در هیچ جایی نمی‌توان یافت. این احتمال وجود دارد که Cubot دکمه‌ی قرار گرفته در زیر صفحه نمایش را برای باز کردن یا قفل کردن این دستگاه گذاشته باشد. هنوز هیچ‌چیز به‌طور رسمی تایید نشده است پس باید مثل همیشه منتظر بود تا خبرهای رسمی درباره‌ی گوشی Cubot S9 به بیرون درز کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. طراحی مینیمالستی زیبایی داره.
    خوشم اومد.
    جای طرحی مثل این میون کمپانی های بزرگ واقعا خالیه. که البته به نظرم، از حمقاتشونه.