سونی Xperia XA Ultra

معرفی گوشی سونی Xperia XA Ultra از زبان سازنده

گوشی سونی Xperia XA Ultra امروز به عنوان عضو جدیدی از خانواده اکسپریا ایکس سونی در شهر دبی امارت متحده عربی معرفی گردید.موبایل سونی اکسپریا ایکس ای اولترا (Sony Xperia XA Ultra) یک گوشی سلفی محور با ظاهری زیبا و مشخصاتی مناسب است.دقایقی پیش نمایندگی سونی در ایران ، بیانیه مطبوعاتی این شرکت برای معرفی گوشی اکسپریا XA Ultra را برای دفتر گجت نیوز ارسال کرده که در ادامه شما را به مطالعه آن دعوت می کنیم.

سونی Xperia XA Ultra ؛ جدید ترین مدل سری Xperia X که برای خلق سلفی‌هایی بی‌نقص در شب، طراحی شده است
  • دوربین ۱۶مگاپیکسلی جلو با قابلیت تصویربرداری در نور بسیار کم، بهترین دوربین برای سلفی‌گرفتن در هر شرایطی را رقم زده است
  • نمایشگر بدون حاشیهٔ ۶ اینچی دید بهتری را در اینتلفن هوشمند بسیار نازک فراهم می‌کند
  • ماندگاری باتری ۲روزه* نیروی بیشتری را برای زمانی طولانی‌تر فراهم می‌آورد

دبی، امارات عربی متحده، ۱۷مهٔ ۲۰۱۶-Sony Mobile Communications امروز عضو جدیدی را به سری جدید Xperia X افزود.سونی Xperia XA Ultra این عضو جدید است که دارای دوربین سلفی شاهکار و ظاهری زیباست. نمایشگر بزرگ ۶ اینچی، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی جلو، حسگر نور کم، تا دو روز ماندگاری باتری* و طراحی زیبا و نازک با نمایشگری بدون حاشیه این گوشی را به تلفن هوشمندی میان‌رده برای پاسخ‌گویی به هر نیازی بدل کرده است.

سونی Xperia XA Ultra

این تلفن هوشمند که برای گرفتن سلفی‌های پیشرفته به‌خود می‌بالد، می‌تواند ژست‌های شما را به بهترین نحو در روز یا شب ثبت کند. این مهم با دوربین ۱۶مگاپیکسلی جلو و حسگرهای مشهور نورکم Sony محقق شده است. فناوری دوربینSony که در Xperia XA Ultra به‌کار گرفته‌شده، تصاویری واضح، روشن و بدون تارشدگی را در هر بار ارائه می‌دهد. علاوه‌براین فلاش هوشمند سلفی به‌طور طبیعی چهره را برای سلفی‌های شب روشن می‌کند. این تلفن هوشمند از سیستم لرزش‌گیر نوری برای جبران لرزش دست، بهره می‌برد. سلفی‌گرفتن در این تلفن هوشمند با «شاتر حرکت» آسان‌تر هم شده است.  تنها با بلند کردن دست تایمر شاتر شروع به شمارش معکوس می‌کند و زمان کافی برای ژست گرفتن را فراهم می‌نماید. ثبت هم‌زمان تصاویر بی‌نقص نیز با دوربین اصلی فوق سریع ۲۱٫۵ مگاپیکسلی، فوکوس ترکیبی خودکار استثنایی Sony و راه‌انداز سریع که امکان عکس‌گرفتن از حالت آماده‌به کار را در کسری از ثانیه فراهم می‌کند، امکان‌پذیر است.

نمایشگر ۶ اینچی بدون حاشیه با شیشهٔ خمیده که در فریم فلزی جای گرفته است، حسی یکپارچه ایجاد می‌کند و به‌زیبایی در دست جای می‌گیرد. طراحی بسیار نازک سونی Xperia XA Ultra و حالت صفحهٔ کوچک آن بدین معناست که به‌راحتی می‌توان با یک‌دست با آن کار کرد.

درست است که Xperia XA Ultra صفحه‌نمایشی بزرگ و درخشان دارد ولی استاندارد باتری Sony را فدا نکرده است. این تلفن هوشمند کماکان و تنها با یک‌بار شارژکردن دو روز ماندگاری* خواهد داشت و زمان بیشتری را برای گپ‌زدن، عکس گرفتن و تماشاکردن در اختیارتان قرار می‌دهد. وقتی زمان افزایش شارز سریع فرا می‌رسد، Xperia XA Ultra به کمک شارژر سریع UCH-12** تنها با۱۰ دقیقه شارژ کردن ۵٫۵ ساعت ماندگاری باتری در اختیار قرار می‌دهد.

Xperia XA Ultra از ماه ژوئیه با رنگ‌های سفید و مشکی و همچنین رنگ‌ خیره‌کنندهٔ طلایی-لیمویی در بازارهای منتخب (بسته به اپراتورها و فروشگاه‌های محلی) در دسترس خواهد بود. تعدادی کاور زیبا در رنگ‌های مشابه از جمله کاور شیک تاشو که نمایشگر را به‌هنگام باز کردن و بستن روشن/خاموش می‌کند، هم برای تکمیل و حفاظت از Xperia XA Ultra در دسترس خواهد بود.

معرفی این مدل پیشرفته با انتصاب آقای جیسون اسمیت معاون ارشد خاورمیانه و آفریقای Sony Mobile Communications از ابتدای آوریل ۲۰۱۶ مقارن شده است. آقای جیسون اسمیت که یکی از حرفه‌ای‌های  زِبَردستSony است، ۱۶ سال سابقهٔ کار در این شرکت را در کارنامهٔ خود دارد و بازارهای گوناگونی را در آسیا و آفریقای جنوبی هدایت کرده است.

معاون ارشد جدید بر گسترش مشارکت با اپراتورها و توزیع‌کنندگان در این منطقه تمرکز خواهد کرد و در عین حال به تحکیم کسب‌وکار Sony Mobile Communications در بازارهای خاورمیانه و آفریقا خواهد پرداخت.

* اندازه‌گیری ماندگاری باتری در مقایسه با نمایه استفاده تلفن هوشمند Sony Mobile Communications AB انجام شد که در سپتامبر ۲۰۱۴ به‌عنوان شرایط استفاده فعال توسط کاربر تلفن هوشمند معمولی، شامل مجموعه‌ای از سناریوها و نه فقط محدود به ‌آن‌ها تعریف شد (تماس، پیام‌رسانی، مرور وب، شبکه اجتماعی، بازی کردن، گوش دادن به موسیقی، عکس گرفتن، مرور عکس، تماشای ویدیوی آنلاین، ضبط ویدیو و پخش آن)

**شارژر سریع UCH-12 به‌عنوان وسیلهٔ جانبی جداگانه در دسترس خواهد بود

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. این گوشی ایکس پریا ایکس آ اولترا خوب است یا اس سون اج؟