نصب بیلبورد تبلیغاتی غول‌پیکر گلکسی اس ۷ اج سامسونگ در موسکو

نصب بیلبورد تبلیغاتی غول‌پیکر گلکسی اس ۷ اج سامسونگ در مسکو

گلکسی اس ۷ اج (Galaxy S7 edge) توانسته است به‌عنوان یک ابر محصول در زمینه‌ی فروش گجت‌های الکترونیکی خود را معرفی کند و رکورد پرفروش‌ترین تلفن همراه هوشمند سامسونگ در اولین سال پس از عرضه را به خود اختصاص دهد. اما گویا سامسونگ هنوز هم قانع نشده است و انتظارات بالاتری دارد.

کمپانی کره‌ای سامسونگ در زمینه‌ی تبلیغات و کمپین‌های تبلیغاتی محصولات مختلفش بسیار قدرتمند عمل می‌کند و بخشی از موفقیت عظیم خود و دیوایس گلکسی اس ۷ اج را به همین تبلیغات خلاقانه و البته همه‌جانبه مدیون است. شما حتی تیزر تبلیغاتی این محصول را در کانال‌های تلویزیونی کشور خودمان هم مشاهده کرده‌اید؛ آن‌هم در حالی که تنها چند اسمارت فون پرچم‌دار از طریق کانال‌های داخلی ما معرفی شده‌اند.

به‌تازگی نیز مدیران سامسونگ تصمیم گرفته‌اند که از طریق یک بیلبورد تبلیغاتی بسیار بزرگ، طراحی خمیده‌ی گلکسی اس ۷ اج را برای مردم کشور روسیه یادآوری کنند. این بیلبورد که دارای طولی معادل ۸۰ متر (۲۶۲.۴۷ فوت) و عرض ۴۰ متری (۱۳۱.۲۳ فوت) است، به‌قدری بزرگ است که از فاصله‌ی بیش از ۲ کیلومتری (۱.۳ مایلی) دیده می‌شود و این گجت سامسونگ را معرفی می‌کند!

گلکسی اس ۷ اج غول‌پیکر در معرض دید هزاران روسی

نصب بیلبورد تبلیغاتی غول‌پیکر گلکسی اس ۷ اج سامسونگ در موسکو

بنر تبلیغاتی گلکسی اس ۷ اج بر روی ضلع کناری یک برج در شهر مسکو قرار گرفته است و به سبب مرکزی بودن منطقه‌ی نصب آن، روزانه به طور متوسط حدود ۸۰۰ هزار نفر از آن بازدید کرده و از کنارش عبور می‌کنند. جالب است بدانید که این بیلبورد از مجموعه‌ای از پنل‌های ال ای دی تشکیل شده است و به همین دلیل قادر است که طراحی و رنگ‌های مختلف این محصول سامسونگ را به نمایش دربیاورد.

همچنین به سبب مکان‌یابی بسیار دقیق و حساب‌شده‌ی این بیلبورد، در طول ساعاتی از روز، ترافیک نسبتا شدیدی در خیابان‌های اطراف آن به وجود می‌آید و همین موضوع باعث می‌شود که علاوه بر عابران پیاده و شهروندان مسکو، راننده‌هایی که از آن مسیر عبور می‌کنند هم چشمشان به جمال این بنر روشن شود و هر روز از کنار یک گلکسی ۸۰ متری رد شوند.

مکان دقیق نصب این بیلبورد بر روی ساختمانی به نام Gidroproekt است و این ساختمان در منطقه‌ای واقع شده که مرکز شهر مسکو را به فرودگاه بین المللی شرمتیوو (Sheremetyevo) وصل می‌کند و همین موضوع هم باعث می‌شود که علاوه بر ساکنان مسکو، توریست‌هایی که به این منطقه می‌آیند هم به جمع بازدیدکنندگان آن اضافه شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. واااااااااااااااااااااااو دمش گرم لذت بردم واقعا بی نظیره …