ال جي هم با X Note Z350 به جمع توليد کنندگان اولترابوک ها پيوست

 

ال جي هم با معرفي جانشيني براي لپ تاپ Z330 خود، به جرگه توليد کنندگان اولترابوک پيوست. X Note Z530 يک اولترابوک 13.3اينچي است که همانند بسياري از اولترابوک هاي بازار از صفحه کليد مشکي، بدنه نقره اي و صفحه نمايش glossy LCD بهره مي برد.

این لپ تاپ فوق سبک قرار است با نسل سوم پردازنده های اینتل که به Ivy Bridge مشهورند، عرضه شود و احتمالا از پردازنده های Core i5 و Core i7 ایوی بریج استفاده خواهد کرد. هنوز اطلاعاتی در خصوص نوع و قدرت کارت گرافیکی این اولترابوک ال جی منتشر نشده است، البته می دانیم که این محصول به ابزار ذخیره سازی SSD مجهز خواهد بود.
وزن این اولترابوک تنها 1‪.‬2 کیلوگرم بوده و گفته می شود که 14‪.‬7 میلیمتر ضخامت دارد. این سبک وزن ال جی از برندگان مسابقه طراحی Red Dot سال جاری میلادی است.
همچنین گفته می شود که این اولترابوک به ماژول نمایشگر بیسیم اینتل (WiDi) مجهز است که می تواند محتوا را بدون کابل با کیفیت 1080p ارسال و پخش کند. هرچند که مواردی مانند قیمت، زمان عرضه، عمر باتری و دیگر جزئیات فنی هم هنوز اعلام نشده و نامشخص هستند. اما ال جی گفته است که به زودی شاهد عرضه این اولترابوک خواهیم بود.


منبع : ENgadget

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*