آیفون 7 پلاس اپل

آیفون 7 پلاس اپل با دوربین بزرگ و دوگانه همراه است

اخیرا تصاویری از پنل‌های آلومینیومی در فضای وب منتشر شده‌اند که به نظر می‌رسد مربوط به بدنه آلومینیومی آیفون 7 (Apple iPhone 7) و آیفون 7 پلاس اپل (Apple iPhone 7 Plus) هستند. علاوه بر این به همراه تصاویر لو رفته، نمودار‌هایی از ساختار این صفحات و ابعاد آن‌ها منتشر شده‌اند.

آیفون 7 پلاس اپل با دوربین دوگانه عرضه می‌شود

صفحه آلومینیومی کوچک‌تر به احتمال زیاد مربوط به آیفون 7 اپل با صفحه‌ نمایش 4.7 اینچ است که با تصویری که اخیرا از آیفون 7 لو رفته مطابقت دارد. در هر دو تصویر، حضور لنز‌های بزرگ‌تر در دوربین iSight محصول را اثبات می‌کنند. به نظر می‌رسد اهالی کوپرتینو می‌خواهند گشادگی لنز پرچم‌دار جدید خود را بیشتر کرده و عملکرد دوربین آیفون 7 و آیفون 7 پلاس اپل در محیط کم‌نور را بهبود بخشند.

اما تصویر منتشر شده از صفحه ماشینی آیفون 7 پلاس، ابعاد 5.5 اینچ صفحه نمایش این محصول را تایید می‌کند. همچنین حالا تا حدی مطمئن هستیم که آیفون 7 پلاس با دوربین دوگانه در پشت همراه خواهد بود. مینگ چی کو، به‌عنوان یکی از آنالیزگر‌های متصل به اپل در چین، از جمله کسانی است که پیرامون دوربین دوگانه در آیفون 7 پلاس مصاحبه کرده بود.

وی در ماه ژانویه طی مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که دوربین دوگانه آیفون 7 پلاس اپل با دو لنز 12 مگاپیکسلی طراحی شده است؛ یکی از آن‌ها از OIS (قابلیت تثبیت اپتیکال تصاویر) پشتیبانی می‌کند و دیگری شامل زوم اپتیکال 3-2 ایکس است. سال گذشته کمپانی اپل یک شرکت مرتبط با تصویربرداری به نام LinX را خریداری کرد، زیرا تکنولوژی این شرکت به دوربین تلفن‌های هوشمند امکان تولید تصاویری با کیفیت DSLR را می‌دهد.

گفته می‌شود مراحل نهایی تولید آیفون 7 و آیفون 7 پلاس اپل آغاز شده است. شایعات و گزارش‌های منتشر شده، تاکنون پیرامون تغییرات گسترده‌ای در این محصول بحث کرده‌اند و خوشبختانه در حال حاضر تصویری نسبتا واضح از طرح نهایی آن‌ها در ذهن خود داریم. متاسفانه برخلاف اولین اطلاعات لو رفته از آیفون 7 و آیفون 7 پلاس اپل، در این صفحات ماشینی خبری از داک اتصال هوشمند نیست. به نظر می‌رسد شایعات اخیر پیرامون حذف این قابلیت از پرچم‌داران جدید اپل حقیقت داشته‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*