ایسوس دو تبلت اندرویدی را به خط تولید زنپد اضافه می‌کند

شرکت ایسوس تصمیم گرفته تا خط تولید تبلت‌های زنپد را به‌روزرسانی کند و قرار بر این است که دو تبلت جدید را با صفحه‌نمایش‌‌های 8 و 10 اینچی معرفی کند. هردو مدل دارای اندروید 6.0 مارشمالو با رابط کاربری ZenUI خواهند بود. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

قدرت تبلت زنپد 8 ( Z380M ) و زنپد 10 ( Z300M ) توسط پردازنده چهار هسته‌ای مدیاتک MT8163 تامین می‌شود و رزولوشن هردو 1280 در 800 پیکسل است. تبلت‌های جدید زنپد از اتصال وای‌فای 802.11a/b/g/n و جی پی اس پشتیبانی می‌کنند و همچنین حافظه آن‌ها از طریق کارت حافظه میکرو اس‌دی قابل ارتقا است. دوربین اصلی هردو 5 مگاپیکسل و دوربین سلفی آن‌ها 8 مگاپیکسل است که به‌عنوان تبلت‌های میان رده بسیار خوب هستند. همچنین قرار بر این است که دو دستگاه فوق در رنگ‌های سفید، طلایی و خاکستری پا به بازار بگذارند.

زنپد 8 دارای اسپیکرهای جلویی بوده و باتری آن انرژی دستگاه را تا 8 ساعت تامین می‌کند، ظاهرا دو نسخه از این دستگاه وجود دارد که یکی از آن‌ها شامل رم 1 گیگابایتی و حافظه داخلی 8 گیگابایتی است و نسخه دیگر آن با رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی نیز عرضه می‌شود.

تبلت زنپد 10 اندازه بزرگ‌تری دارد و ظاهر آن نسبت به نسخه کوچک‌تر شیک‌تر است، علاوه بر این باتری آن 11 ساعت انرژی دستگاه را تامین می‌کند، صفحه نمایش این دستگاه 10.1 اینچ بوده و در قسمت جلویی به دو اسپیکر مجهز شده است، تبلت زنپد 10 مانند زنپد 8 در دو نسخه عرضه می‌شود که هردوی آن‌ها دارای رم 2 گیگابایتی هستند و تنها تفاوت آن‌ها در میزان حافظه است، یکی از آن‌ها با حافظه 16 گیگابایتی و دیگری با حافظه 32 گیگابایتی پا به بازار می‌گذارد. جدا از همه این‌ها نسخه 10 اینچی تبلت جدید به صفحه کلید بلوتوثی مجهز شده است که هنوز جزئیاتی درباره آن مشخص نیست.

شرکت ایسوس تاکنون تبلت‌های اندرویدی مختلفی را روانه بازار کرده و اکنون قصد دارد که خط تولید خود را گسترش دهد، قیمت نسخه 8 اینچی با 173 دلار و قیمت نسخه 10 اینچی با 223 دلار آغاز می‌شود. همچنین اعلام شده که خریداران به مدت 2 سال می‌توانند به‌صورت رایگان از 100 گیگابایت فضا گوگل درایو استفاده کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*