سریال Mirrors Edge

سریال Mirrors Edge با اقتباس از بازی آن به‌زودی ساخته خواهد شد

رئیس استودیو Endemol Shine در تازه‌ترین سخنان خود گفته است که آن‌ها قصد دارند تا ساخت سریال Mirrors Edge را به‌زودی آغاز کنند. این عنوان که یک بازی با تم پارکور و دوندگی است می‌تواند در بین ورزشکاران علاقه‌مند به این رشته‌ها بسیار محبوب شود.

ساخت سریال Mirrors Edge به‌زودی آغاز خواهد شد و مشخص نیست که چه زمانی آماده پخش خواهد شد

در حال حاضر فیلم‌ها و سریال‌های موفق زیادی ساخته شده‌اند که از یک پارکور کار و یا دونده در آن‌ها استفاده شده است. از بزرگ‌ترین آن‌ها می‌توان به «جیمز باند: کازینو رویال» اشاره کرد که در آن تقابلی را بین «دنیل کریگ» و «سباستین فوکان» پارکور کار معروف فرانسوی مشاهده می‌کنیم. فوکان یکی از بزرگان این رشته بوده که برای توسعه یافتن آن در بین جوامع مختلف زحمات زیادی را کشیده است.

اما شاید این حضور‌های کوتاه برای یک رشته هیجان انگیزی مانند پارکور کافی نباشد. اینک خبر خوبی برای علاقه‌مندان به این ورزش به گوش می‌رسد. به گزارش Deadline به نظر می‌رسد که استودیو “Endemol Shine” قصد دارد تا ساخت سریال Mirrors Edge بزرگ‌ترین عنوان بازی با تم پارکور و دوندگی را خیلی زود آغاز کند.

شارون حال رئیس استودیو Endemol Shine در این باره گفته است:

ما به‌وضوح می‌بینیم که جای یک مجموعه بزرگ مانند سریال Mirrors Edge خالی است. در این عنوان یک قهرمان زن بسیار قدرتمند پارکور کار نقش نخست بازی را در برمی‌گیرد که الکترونیک آرتز و EA DICE به‌خوبی توانسته‌اند از پس ساخت آن برآیند.

Mirrors Edge نام عنوانی در سبک ماجرایی-اکشن است که الکترونیک آرتز ساخته شده است. این بازی در 11 نوامبر سال 2008 میلادی برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۳ و ایکس‌باکس ۳۶۰ برای ایالات متحده و ۱۴ نوامبر ۲۰۰۸ نیز برای انگلستان منتشر شد. علاوه بر آن نسخه سیستم‌عامل ویندوز Mirrors Edge نیز طی زمستان ۲۰۰۹ به بازار آمد.

این بازی اول شخص یکی از متفاوت‌ترین عناوین الکترونیک آرتز است که توانست به‌واسطه گیم پلی روان و قدرتمند خود خیلی خوب در بین گیمرها به محبوبیت برسد.

در حال حاضر هیچ صحبتی در خصوص نقش اصلی این فیلم و یا زمان پخش آن به میان نیامده است. در حالی که ساخت سریال اقتباسی Mirrors Edge می‌تواند پروژه‌ای سنگین باشد، با این حال از استودیو Endemol Shine انتظار داریم که مجموعه تلویزیونی با کیفیتی را ارائه کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*