Computex 2012 :معرفي اولترابوک‌هاي Acer Aspire S7 با صفحه لمسي 11.6 و 13.3 اينچ و رزولوشن Full HD

 

ايسر در نمايشگاه Computex 2012، علاوه بر تبلت‌هاي ويندوز 8، لپ‌تاپ‌هاي جديد مبتني بر اين سيستم‌عامل را نيز به نمايش گذاشت. اولترابوک‌هاي Aspire S7 برخلاف اکثر لپ‌تاپ‌هاي معمولي مجهز به صفحه نمايش لمسي هستند. بدنه آلومينومي Aspire S7 جلوه زيبايي را به آن داده است اما نکته قابل توجه در اين اولترابوک‌ها صفحه نمايش 13.3 و 11.6 اينچ با رزولوشن 1080p است. مشخصات فني اولترابوک‌هاي Aspire S7 به همراه گالري تصاوير و ويديو مربوط به آن‌ها را در ادامه مطلب مشاهده کنيد.

 

اولترابوک‌های Aspire S7 ایسر در دو سایز ۱۱.۶ و ۱۳.۳ اینچ عرضه خواهند شد. ایسر ادعا می‌کند که اولترابوک ۱۱.۶ اینچی S7 کوچکترین اولترابوک لمسی دنیا است. این اولترابوک تنها ۱۲ میلی‌متر ضخامت دارد.
طراحی لولای درب هر دو لپ‌تاپ ۱۱.۶ و ۱۳.۳ اینچی Aspire S7 به نحوی است که نمایشگر تا زاویه ۱۸۰ درجه باز می‌شود. نمایشگر هر دو اولترابوک نیز دارای رزولوشن فوق‌العاده Full HD یا ۱۹۸۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است.
پردازنده اولترابوک‌های Aspire S7 از خانواده Ivy Bridge و گرافیک آنها نیز Intel HD است. ایسر ادعا کرده که طول عمر باتری اولترابوک ۱۳.۳ اینچی حدود ۱۲ ساعت و ۱۱.۶ اینچی حدود ۹ ساعت است.

{photo}91/03/16/Acer-Aspire-S7{/photo}


منبع : TheVerge

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*