شیائومی ردمی 3 اس

شیائومی ردمی 3 اس / ردمی 4 در راه است؛ مدل گمنام شیائومی در وب‌سایت تنا

وب‌سایت تنا اخیراً اطلاعاتی را در خصوص یک محصول گمنام از شیائومی منتشر کرده است که به نظر می‌‌رسد مربوط به شیائومی ردمی 3 اس (Xiaomi Redmi 3S) و یا شیائومی ردمی 4 (Xiaomi Redmi 4) باشد. مشخصات این محصول نقاط مشترک زیادی با گوشی شیائومی ردمی 3 پرو داشته و به همین جهت می‌تواند نسل آینده آن‌ها لقب گیرد.

یک گوشی هوشمند شیائومی با شماره مدل 2016030 بر روی وب‌سایت تنا قرار گرفته است و به اعتقاد ما می‌تواند دنباله رو موفقیت‌های ردمی 3 پرو بوده و با نام شیائومی ردمی 3 اس (Xiaomi Redmi 3S) یا شیائومی ردمی 4 (Xiaomi Redmi 4) روانه بازار شود. این محصول کاملاً مشابه ردمی 3 پرو بوده و تنها تفاوت بین آن دو تراشه استفاده شده در آن‌ها است.

آیا دنباله رو خانواده میان‌رده ردمی گوشی هوشمند شیائومی ردمی 3 اس خواهد بود؟

با نگاهی به این مشخصات باید گفت که هندست احتمالی شیائومی ردمی 3 اس از یک صفحه نمایش 5 اینچی اچ‌دی، تراشه گمنامی با سرعت 1.4 گیگاهرتز، 2 گیگابایت ظرفیت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء به‌وسیله کارت‌های میکروSD، دو دوربین 13 و 5 مگاپیکسلی، اسکنر اثر انگشت، باتری 4,000 میلی‌آمپری و در رأس همه آن‌ها اندروید 6.0 مارشمالو بهره می‌برد.

به نظر می‌رسد که این محصول در سه رنگ خاکستری، طلایی و نقره‌ای عرضه خواهد شد. اگر تراشه استفاده شده در آن مدل SD435 باشد می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این محصول به 8 هسته A53، پردازنده گرافیکی آدرنو 505 همراه با پشتیبانی از OpenGL ES 3.1 و LTE (سرعت دانلود 300 مگابایت در ثانیه و سرعت آپلود 100 مگابایت بر ثانیه) و نسخه 3 شارژ سریع کوالکام مجهز شده و با فرآیند 28 نانومتری تولید شده باشد. در بخش دوربین نیز این محصول دارای وضعیت خوبی بوده و حاوی یک دوربین قدرتمند 21 مگاپیکسلی است.

با توجه به سالگرد تأسیس هتل East Bejing در تاریخ 30 خرداد ماه، می‌توان انتظار داشت که شیائومی محصول جدید خودش را در آن روز و در هتل ذکر شده معرفی کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. سلام،این وبسایت تنا که میگید آدرسش چیه؟