Computex 2012 :کامپيوتر بدون کيس 18.4اينچي اسوس با قابليت بوت دوگانه اندرويد و ويندوز 8و تبديل به تبلت

 

اسوس يکي از برجسته‌ترين کمپاني‌هاي شرکت کننده در Computex 2012 تايوان است. اين کمپاني با محصولات جذاب و متنوع خود مانند لپ‌تاپ / تبلت هيبريدي Taichi نظر بسياري از بازديدکنندگان نمايشگاه را به خود جلب کرده است. اما يکي ديگر از محصولات جذابي که اسوس در اين نمايشگاه رونمايي کرده، کامپيوتر بدون کيس مجهز به پردازنده Ivy Bridge اينتل است که قادر به بوت دوگانه ويندوز 8و اندرويد 4است. اين محصول که Transformer AiO نام گذاري شده داراي يک نمايشگر 18.4اينچي چندلمسي است. جزئيات کامل به همراه گالري تصاوير و ويديو مربوط به اين محصول تبديل شدني را در ادامه مشاهده کنيد.

 

مجهز به صفحه نمایش ۱۸.۴ اینچی چندلمسی است که قادر به دریافت دستورات همزمان از ۱۰ انگشت است. AiO در واقع یک کامپیوتر رومیزی بدون کیس است که قادر است به یک تبلت غول پیکر نیز تبدیل شود. وقتی نمایشگر را از داک آن جدا می‌کنید اتصال بین نمایشگر و داک بصورت بی‌سیم و از طریق Remote Desktop برقرار می‌شود. زمانی که از این وسیله به عنوان تبلت استفاده می‌کنید می‌توانید AiO را با سیستم‌عامل ویندوز ۸ یا اندروید ۴ بوت کنید.

{photo}91/03/16/Asus-Transformer-AiO{/photo}

Transofrmer AiO به لطف پردازنده قوی Ivy Bridge و کارت گرافیک مستقل، قدرت و بازده بسیار بالای دارد.
داک Transformer AiO مجهز به پورت USB 3.0، خروجی HDMI، پورت شبکه، تیونر داخلی تلویزیون و درایو اپتیکال است و نمایشگر ۱۸.۴ اینچی آن نیز از نوع LED-Backlite می‌باشد.
هنوز اطلاعات بیشتری در مورد مشخصات فنی و یا قیمت Transformer AiO اعلام نشده است.


منبع : The Verge

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*