هواوی Honor 8

هواوی Honor 8 در دو مدل مختلف عرضه خواهد شد (شایعه)

هواوی Honor 8 (آنر 8) نام محصول آینده‌ی برند آنر است که طی ماه‌های آینده شاهد رونمایی از آن خواهیم بود. به‌تازگی شایعه‌ای حول و حوش این محصول مبنی بر عرضه در دو نسخه‌ی متفاوت از نظر رم و حافظه داخلی به گوش می‌رسد. این دو محصول دارای شماره مدل‌های FRD-AL00, و FRD-TL10 هستند.

ظاهرا هواوی سال جاری برنامه‌ی ویژه‌ای برای عرضه‌ی محصولات خود تدارک دیده است. این کمپانی امسال از دو پرچم‌دار جدید خود هواوی پی 9 و پی 9 پلاس رونمایی کرد و پس از آن نوبت به برند تحت لیسانس آن‌ها یعنی آنر رسید که محصولات خود را معرفی کند. آنر وی 8 نام مهم‌ترین محصول برند آنر بود که طی چند سال گذشته روانه بازار شده بود. حال هواوی Honor 8 نام محصول تازه‌ای است که قصد دارد دنباله رو موفقیت‌های نسل گذشته خودش Honor 7 باشد. از آن جایی که این محصول سال گذشته و در ماه جولای معرفی شده بود، به نظر می‌رسد که با رونمایی از نسل جدید آن زمان زیادی فاصله نداشته باشیم.

احتمالاً نخستین دیدار ما با هواوی Honor 8 در ماه جولای خواهد بود

این احتمال دارد که هواوی با دیگر این محصول را در ماه جولای معرفی کند و یا حتی ممکن است خیلی زودتر از آن شاهد حضور هواوی Honor 8 (آنر 8) باشیم. به‌تازگی از چین خبر می‌رسد که هواوی Honor 8 در دو نسخه‌ی متفاوت با شماره مدل‌های FRD-AL00 و FRD-TL10 عرضه خواهد شد. گفته می‌شود که این محصولات از فریم آلومینیومی و صفحه نمایش خمیده 2.5D بهره می‌برد. علاوه بر آن دو لنز 12 مگاپیکسلی نیز در بخش مربوط به دوربین قاب پشتی قرار خواهد داشت که البته انتظار نمی‌رود این دوربین‌ها همانند مدل‌های پی 9 و پی 9 پلاس ساخت برند لایکا باشند.

اگر به خاطر داشته باشید آنر 7 یک محصول میان‌رده بود؛ اما مشخصات آن کاملاً مناسب و خوب بودند. به همین خاطر می‌توانیم انتظار داشته باشیم که هواوی Honor 8 از یک تراشه 64 بیتی Kirin 950 با پردازنده‌ی 8 هسته‌ای بهره‌مند باشد. علاوه بر آن 4 گیگابایت ظرفیت رم و درگاه نوع C نیز می‌تواند از دیگر مشخصات این هندست باشد. هرچند که به نظر می‌رسد مدل دومی نیز از این محصول عرضه خواهد شد که به یک تراشه Kirin 650 و 3 گیگابایت رم مجهز خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*