اتومبیل الکتریکی تسلا مدل 3

دارندگان اتومبیل الکتریکی تسلا مدل 3 سوپرشارژ رایگان دریافت نخواهند کرد

اتومبیل الکتریکی تسلا مدل 3 را می‌توان ارزان‌ترین خودرو الکتریکی در بین اتومبیل‌های ساخت تسلا موتورز دانست. چندی پیش این کمپانی اعلام کرده بود که برای راحتی خاطر مصرف کنندگان ایستگاه‌های سوپرشارژ رایگانی را راه اندازی کرده است. حال خبر می‌رسد که دارندگان این مدل ارزان قیمت قادر به استفاده رایگان از این ایستگاه‌ها نخواهند بود.

کمپانی تسلا چندی پیش جایگاه‌های مخصوص سوپرشارژ دستگاه‌های خود را در ایالات متحده آغاز کرد. صاحبان خودروهای الکتریکی تسلا با استفاده از این سوپرشارژ‌ها در کمترین زمان ممکن قادر به شارژ اتومبیل خود هستند و دیگر هیچ نگرانی برای طی کردن مسافت‌های طولانی و اتمام شارژ خودرو خود نخواهند داشت.

سوپر شارژ رایگان برای تمامی مدل‌ها بجز اتومبیل الکتریکی تسلا مدل 3

چندی پیش این کمپانی اعلام کرد که استفاده از سوپرشارژ‌ها برای دارندگان خودروهای گران قیمت تسلا مدل اس و مدل ایکس رایگان خواهد بود؛ حال امروز خبر می‌رسد که دارندگان اتومبیل الکتریکی تسلا مدل 3 (خودرو الکتریکی ارزان تسلا) از این سوپرشارژ‌ها به‌صورت رایگان بهره‌مند نخواهند بود.

اتومبیل الکتریکی تسلا مدل 3

این خبر صبح روز گذشته توسط خود مدیرعامل تسلا ایلان ماسک نیز در جلسه سالانه سهامداران شرکت تأیید شد. یکی از سهام‌داران در ارتباط با آن‌که چگونه این شرکت به دارندگان پرتعداد اتومبیل الکتریکی تسلا مدل 3 سوپرشارژ رایگان اهدا خواهد کرد، از ایلان ماسک سوال پرسید.

ایلان ماسک در پاسخ به این سوال گفت که سرویس رایگان فقط در اختیار دارندگان خودروهای گران قیمت تسلا قرار خواهد گرفت. وی همچنین اشاره می‌کند افرادی که قصد طی کردن مسافت زیادی دارند از سوپرشارژ‌ها استفاده خواهند کرد. به طبع در این بین دارندگان خودروهای تسلا مدل 3 کمتر به فکر طی کردن مسافت‌های طولانی هستند. چراکه این خودرو سدان است. هرچند که هزینه‌ی استفاده از سوپرشارژ‌ها بسیاری این کاربران نیز ارزان خواهد بود. حتی هزینه استفاده از این سوپرشارژ‌ها نسبت به بنزین نیز به‌مراتب پایین‌تر است.

به عبارت ساده دارندگان اتومبیل الکتریکی تسلا مدل 3 سرویس‌های رایگان سوپرشارژ را دریافت نخواهند کرد و اگر قصد استفاده از این شارژ‌ها را دارند باید بهای آن را (که البته زیاد نیست) بپردازند. معمولاً خریداران اتومبیل الکتریکی تسلا مدل 3 از این اتومبیل برای استفاده‌های درون شهری استفاده می‌کنند که به طبع قادر هستند در منزل خود به‌راحتی آن را شارژ کنند و نیازی به ایستگاه‌های سوپرشارژ نخواهند داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*