هواوی پی9 با قابی از طلای 24 عیار توسط گلدجینی عرضه خواهد شد

طبق خبری که به دستمان رسیده کمپانی گلدجینی در حال کار بر روی یک مدل از هواوی پی9 است که دارای قاب پشتی ساخته شده از طلای 24 عیار بوده که جلوه و زیبایی خاصی به این موبایل می‌دهد.

گلدجینی یک کمپانی بریتانیایی است که در سال 1995 تاسیس شده و اصولا بر روی نسخه‌ی لوکس گوشی‌های هوشمند، کنسول‌های بازی و اشیای خانگی کار می‌کند. این کمپانی برای شخصی سازی این محصولات از طلا، مس، پلاتینیوم، نقره و سنگ‌های زینتی مانند الماس استفاده می‌کند.

شاید برای شما نیز سوال باشد که این کمپانی چگونه دوام آورده؛ اما باید بگویم که این کمپانی مشتریان زیادی از سرتاسر دنیا دارد و سرمایه‌دارانی هستند که علاقه دارند هدیه‌های خاص و لوکسی درست مانند محصولات کمپانی گلدجینی هدیه دهند.

یکی از جدیدترین محصولات این کمپانی، هواوی پی9 است که در مدل‌های طلای 24 عیار، رزطلایی یا پلاتینیوم عرضه می‌شود و تنها 2,200 دلار قیمت خواهد داشت. در صورتی که علاقه دارید این گوشی شخصی سازی شده را خریداری کنید کافی است که به سایت گلدجینی رفته و 50 درصد از این پول را پرداخت کرده و منتظر رسیدن آن به دستتان باشید و 50 درصد دیگر را نیز زمان تحویل پرداخت کنید.

طراحی که هواوی پی9 دارد سبب شده تا یک گزینه‌ی مناسب برای گلدجینی باشد که طراحی تماما فلزی آن را به تماما از طلای 24 عیار تبدیل کند؛ بنابراین یک نمایشگر 5.2 اینچ ال سی دی فول اچ دی را خواهید دید که دور تا دور آن از طلا پوشیده شده است.

در زیر قاب هواوی پی9 از یک تراشه‌ی Kirin 955 بهره گرفته شده که دارای پردازنده‌ی 8 هسته‌ای است. جهت اطلاع باید عرض کنم که این هسته‌های این پردازنده به دو خوشه‌ی 4 هسته‌ای تقسیم می‌شوند که خوشه‌ی اول با فرکانس 1.8 گیگاهرتز و خوشه‌ی دوم با فرکانس 2.5 گیگاهرتز کار می‌کند. پردازنده‌ی گرافیکی Mali T880 MP4 نیز وظیفه‌ی محاسبات گرافیکی را بر عهده دارد.

3 گیگابایت حافظه‌ی رم DDR4 و 32 گیگابایت حافظه‌ی رام یا حافظه‌ی ذخیره‌سازی داخلی برای هواوی پی9 در نظر گرفته شده که به لطف کارت میکرو اس دی می‌توانید این میزان را به 128 گیگابایت ارتقا دهید؛ البته یک مدل دیگر که از 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی داخلی بهره می‌برد نیز موجود است.

در عقب محصول جدید هواوی از دو سنسور 12 مگاپیکسلی سونی IMX286 استفاده شده است. این سنسورها دارای روزنه‌ی f/2.2، فلش ال ای دی دوگانه و فوکوس خودکار لیزری بوده؛ اما متاسفانه خبری از OIS نیست.

در جلوی این گوشی از یک دوربین 8 مگاپیکسلی با فوکوس لیزری خودکار و روزنه‌ی f/2.4 به کار رفته تا کاربران بتوانند با هواوی پی9 از خود تصاویر سلفی تهیه کرده و همچنین امکان چت ویدیویی داشته باشند. یک باتری با ظرفیت 3,000 میلی‌آمپر بر ساعت نیز تعبیه شده تا انرژی مورد نیاز این تلفن هوشمند را تامین کند.

هرچند، قیمت این محصول از 650 دلار شروع شده و مدل بالارده‌ی آن به 700 دلار می‌رسد و تقریبا با قیمت 2,200 دلاری محصول شخصی سازی شده‌ی گلدجینی قابل مقایسه نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سلام وااای چه خوشگله وقعا زیباس ممنون بابت پوشش کاشکه پول داشتیم میخریدیم(: