سری جدید دیوایس‌های شیائومی ردمی ۳ توسط TENAA تایید شدند

سری جدید دیوایس‌های شیائومی ردمی ۳ توسط TENAA تایید شدند

کمپانی شیائومی این روزها و مطابق اکثر اوقات سال، در حال سپری کردن هفته‌های فعالی در بازار است. بعد از رونمایی از دستبند هوشمند شیائومی می بند ۲ که دارای یک نمایشگر OLED بر روی خود است، سری جدید دیوایس‌های شیائومی ردمی ۳ نیز در حال سپری کردن مراحل نهایی تولید هستند.

شیائومی تا به حال دو اسمارت فون دیگر نیز در سری ردمی ۳ معرفی کرده است که اولین آنها، نسخه‌ی اصلی شیائومی ردمی ۳ (Xiaomi Redmi 3) بود که در ماه ژانویه معرفی شد و چند ماه بعد هم از ردمی ۳ پرو در ماه مارس پرده‌برداری کرد. به‌تازگی نیز سه دیوایس جدید در سری ردمی ۳ توسط TENNA تایید شده‌اند و به نظر می‌رسد که تعداد اعضای این خانواده در آینده‌ای نزدیک به عدد ۵ افزایش خواهد یافت.

احتمالا می‌دانید که موسسه‌ی تنا، همان معادل کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) در کشور چین است و تمام دیوایس‌های ارتباطی و گجت‌های الکترونیکی هوشمند لازم است که قبل از عرضه‌ی عمومی، توسط کمیته‌ی استانداردگذاری این موسسه تایید شوند. سه دیوایس جدید سری شیائومی ردمی ۳ نیز به‌تازگی تاییدیه‌های خود را از تنا دریافت کرده‌اند و طی هفته‌های آینده رونمایی خواهند شد.

این سه اسمارت فون میان‌رده‌ی جدید، مشخصاتی مشابه نسخه‌ی اولیه‌ی ردمی ۳ دارند و قرار است که با نمایشگر ۵ اینچی و در مدل‌های ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی عرضه شوند. گفته می‌شود که نام دو مدل از این سه اسمارت فون جدید، ردمی 3A و ردمی 3S باشد و نام مدل سوم هنوز مشخص نشده است.

نمایشگر ۵ اینچی ردمی 3A و ردمی 3S دارای رزولوشن‌های ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل و ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل خواهد بود. پردازنده‌ی مرکزی این دو مدل از چیپست‌های هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۴۲۰ با معماری ۶۴ بیتی تشکیل خواهد شد و پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۴۰۵ نیز وظیفه‌ی پردازش‌ها و رندرهای گرافیکی را بر عهده خواهد گرفت.

طبق اطلاعات مندرج در اسناد تنا، در ساخت شیائومی ردمی 3A و ردمی 3S از ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم از نوع LPDDR3 استفاده شده است و مدل‌های مختلف آن‌ها با ظرفیت‌های ۳۲ و ۱۶ گیگابایت و با قابلیت افزایش از طریق کارت‌های حافظه‌ی جانبی به فروش خواهند رسید. دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و دوربین ۵ مگاپیسکلی در جلو برای تصاویر سلفی نیز امکانات تصویربرداری نسبتا مناسبی برای خریداران این اسمارت فون‌های میان‌رده‌ی جدید فراهم خواهند کرد.

شیائومی ردمی ۳ به اندروید مارشمالو مجهز خواهد بود

بر روی سری جدید ردمی ۳ قرار است که سیستم عامل اندروید ۶.۰.۱ (اندروید مارشمالو) به‌صورت پیش‌فرض نصب شود و رابط کاربری اختصاصی شیائومی، MIUI OS، نیز بر روی آن قرار خواهد گرفت. باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، پشتیبانی از اتصال به شبکه‌ی اینترنت همراه 4G LTE نیز از دیگر مشخصات مهم Redmi 3A و Redmi 3S خواهد بود؛ این دو اسمارت فون ۱۳۹.۲ میلی‌متر طول، ۶۹.۶۶ میلی‌متر عرض و ۸.۴۷ میلی‌متر ضخامت دارند.

شیائومی در طراحی بدنه‌ی سری جدید ردمی ۳ از فلز استفاده کرده است و سنسور اثر انگشت آنها نیز بر روی پنل پشتی و زیر سنسورهای دوربین قرار گرفته است؛ دکمه‌های هوم، بازگشت به عقب و منو نیز به‌صورت مجازی و از نوع کلید‌های خازنی طراحی شده‌اند و اسپیکر نواری این مدل‌ها نیز در پنل پشتی و زیر لوگوی شیائومی تعبیه شده است.

شما عزیزان گجت نیوزی در گالری‌های زیر می‌توانید تمام تصاویر که از ابعاد مختلف شیائومی رد می 3A و ردمی 3S توسط موسسه‌ی تنا منتشر شده است را تماشا کنید:

گالری تصاویر شیائومی ردمی 3A و ردمی 3S

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*