قیمت گوشی OnePlus 3

زمان عرضه و قیمت گوشی OnePlus 3 اعلام شد

پس از یک انتظار نسبتا طولانی، زمان عرضه و قیمت گوشی OnePlus 3 اعلام شد. کمپانی OnePlus در نهایت تائید کرد که این گوشی هوشمند در تاریخ 14 ژوئن (25 خرداد ماه) برای ورود به بازارهای جهانی آماده خواهد شد. تا آن تاریخ حدودا دو هفته‌ی دیگر زمان باقی است؛ اما جای تعجب است که چرا وان پلاس تصمیم گرفته تا عرضه‌ی گوشی وان پلاس 3 را تا اواسط ماه ژوئن به ‌تاخیر اندازد. شاید برای این سوال، یک جواب وجود داشته باشد.

بر اساس گفته‌های Mocha RQ، یکی از دست اندرکاران این صنعت، کمپانی وان پلاس چیزی در حدود یک میلیون دستگاه از پرچم‌داران گوشی OnePlus 3 را برای فروش آماده کرده است. این کمپانی به‌تازگی چنین حجمی از پرچم‌داران خود را انبار کرده، پس این امکان وجود دارد که این گوشی هوشمند برای فروش در روزهای آتی در دسترس قرار گیرد. می‌توان گفت شاید این تاخیر تا اواسط ماه ژوئن برای آن انجام گرفته که این کمپانی از میزان تولیدی خود مطمئن شده و دستگاه‌های خود را با آمادگی هرچه بیشتر برای عرضه در بازار آماده کند.

قیمت گوشی OnePlus 3

به غیر از این اطلاعات، جزئیات مربوط به قیمت گوشی OnePlus 3 نیز به بیرون درز کرد. بر خلاف شایعات منتشر شده‌ی قبلی که قیمت این اسمارت فون را 1999 یوان یعنی چیزی در حدود 308 دلار اعلام کرده بودند، شایعه‌ی جدید منتشر شده بیان می‌کند که پرچم‌دار جدید این کمپانی در چهار نسخه‌ی مختلف، عرضه خواهد شد. به‌رغم افزایش هزینه‌ی تولید گوشی وان پلاس 3 تمام فلزی نسبت به هزینه‌ی ساخت گوشی می 5 ساخته شده از پلاستیک و شیشه، نسخه‌ی پایه گوشی OnePlus 3 با قیمت 2299 یوان، مشابه با قیمت نسخه‌ی بالا رده‌ی گوشی شیائومی می 5 (Xiaomi Mi5) عرضه خواهد شد.

زمان عرضه و قیمت گوشی OnePlus 3 اعلام شد

نسخه دوم این گوشی با مدل Le Max 2 رقابت خواهد کرد و سومین نسخه با مدل بالا رده‌ی گوشی ZUK Z2 Pro وارد رقابت خواهد شد و در نهایت چهارمین نسخه از گوشی وان پلاس 3 برای رقابت با مدل هواوی آنر وی 8 (Huawei Honor V8) وارد بازار خواهد شد. اگر خبر این استراتژی برای تولید چهار نسخه از وان پلاس 3، صحت داشته باشد. می‌توان انتظار داشت که قیمت گوشی OnePlus 3 در نسخه‌های مختلف بدین شرح باشد. قیمت 2299 یوان (349 دلار) برای مدل پایه و 2499 یوان (379 دلار)، 2699 یوان (410 دلار) و برای بالاترین نسخه 2799 یوان (425 دلار) خواهد بود.

این مدل‌ها می‌توانند از نظر فضای ذخیره‌سازی، مواد بکار رفته در ساخت و ویژگی‌های دیگری با هم تفاوت داشته باشند. استفاده‌ی کمپانی وان پلاس از چهار نسخه‌ی متفاوت برای یک اسمارت فون، برای اولین بار است که شنیده می‌شود؛ بنابراین اطلاعات زیادی درباره‌ی این مدل وجود ندارد. مسلما با این شرایط انتظار می‌رود که جزئیات بیشتری در روزهای آینده از محصول جدید این کمپانی به گوش برسد. با ما در گجت نیوز این خبرها را دنبال کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*