مشخصات وان‌پلاس 3

لیست مشخصات وان‌پلاس 3 منتشر شد؛ 6 نسخه از این گوشی در راه است

مشخصات وان‌پلاس 3 در وب‌سایت Oppomart منتشر شد. این لیست گنجینه‌ای از اطلاعات است. در خبرهای پیش عنوان شده بود که ممکن است چهار نسخه از گوشی وان‌پلاس 3 وارد بازارهای جهانی شود؛ اما اکنون به نظر می‌رسد که این تعداد به 6 نسخه افزایش یافته است.

3 مدل با 4 گیگابایت رم ارائه شده و شامل فضای ذخیره سازی داخلی به ظرفیت 32 گیگابایت، 64 گیگابایت و 128 گیگابایت است. سه مدل دیگر از این گوشی، همگی دارای 6 گیگابایت رم بوده و از 32 گیگابایت، 64 گیگابایت و 128 گیگابایت حافظه‌ی داخلی برخوردار شده‌اند.

لیست قیمت برای یکی از این مدل‌ها 369 دلار ثبت شده که احتمالا مربوط به نسخه‌ی 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی است. هفته‌ی گذشته برخی منابع قیمت این گوشی را 349 دلار اعلام کرده بودند. پرده برداری از گوشی OnePlus 3 در روز چهاردهم ماه ژوئن (25 خرداد ماه) انجام خواهد شد و درست به‌مانند سال گذشته، این رویداد از طریق هدست Loop VR که توسط کمپانی AntVR تولید شده، برای کاربران پخش خواهد شد.

لیست مشخصات وان‌پلاس 3 منتشر شد؛ 6 نسخه از این گوش در راه است

بر اساس لیست مشخصات وان‌پلاس 3 منتشر شده در وب‌سایت Oppomart، این گوشی هوشمند دارای نمایشگر فول اچ دی 5.5 اینچی با رزولوشن تصویری 1080 در 1920 پیکسل بوده و از تراشه‌ی قدرتمند چهار هسته‌ای اسنپدراگون 820 قدرت خواهد گرفت. یک دوربین 16 مگاپیکسلی با سنسور سونی IMX298 همراه با سیستم تثبیت کننده تصویر نوری در پنل پشتی آن قرار گرفته و در جلو برای گرفتن سلفی و تماس ویدئویی، دوربینی 8 مگاپیکسلی دیده می‌شود. وان‌پلاس 3 نیروی لازم برای روشنایی خود را از یک باتری 3650 میلی‌آمپر ساعتی فراهم می‌کند. این دستگاه مبتنی بر اندروید 6.0 مارشمالو بوده و بر بالای آن سیستم‌عامل Oxygen دیده خواهد شد.

رویداد چهاردهم ژوئن ویژگی جالبی خواهد داشت. کاربران قادر خواهند بود تا از طریق هدست Loop VR، اولین مرکز خرید واقعیت مجازی را در اختیار داشته و از طریق این بازار واقعیت مجازی، اقدام به خرید گوشی وان‌پلاس 3 کنند. این کمپانی چنین چیزی را “اولین تجربه‌ی فراگیر خرید در دنیای واقعیت مجازی” می‌داند.

مشخصات وان‌پلاس 3

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*