ویدیویی بسیار عجیب از یک بشقاب پرنده که در یک گرداب آسمانی ناپدید می شود !

ویدیویی بسیار عجیب از یک بشقاب پرنده که در یک گرداب آسمانی ناپدید می شود !

بدون شک تا کنون ویدیوهای بسیاری از بشقاب پرنده ها یا همان یوفوها ( UFO-اشیای ناشناس پرنده ) دیده‌اید که نظریات گوناگونی پیرامون واقعی یا جعلی بودن آنها مطرح است.اما ویدیویی که به تازگی منتشر شده با موارد قبلی بسیار فرق داشته و در نوع خود بسیار جالب و بی نظیر است.در این ویدیو بشقاب پرنده ای دیده می شود که در  که در یک گرداب آسمانی ناپدید می شود !

این ویدیو ظاهرا با موبایل گرفته شده و توسط شخصی در یوتیوب آپلود شده است.متاسفانه مشخص نیست که این ویدیو در کجا و در چه زمانی ضبط شده اما نکته قابل توجه در مورد آن تفاوت بسیار آن با هر آنچه تاکنون از بشقاب پرنده ها یا یوفوها منتشر شده است.

در ویدیوی ادامه مطلب خواهید دید که یک گرداب یا در اصطلاح پورتال بزرگ در آسمان پدید آمده که در حال مکیدن ابرها به درون خود است.پس از چند ثانیه یک شیء نورانی ( بشقاب پرنده ) به درون این پورتال وارد شده و یکباره همه چیز ناپدید می شود.

ویدیویی بسیار عجیب از یک بشقاب پرنده که در یک گرداب آسمانی ناپدید می شود !

همانطور که در بالا اشاره کردیم ، هنوز مشخص نیست که این ویدیو در کدام کشور در چه زمانی گرفته شده و هیچکس نمی تواند صحت آن را تایید ، یا رد کند.اما به هر حال این ویدیو در چند روز اخیر بسیار سرو صدا به پا کرده و علاقمندان به یوفوها ( بشقاب پرنده ها ) را به شدت هیجان زده نموده است.در ادامه شما را به دیدن این ویدیوی شگفت انگیز دعوت می کنیم :


اشیای ناشناس پرنده ، یوفو یا بشقاب پرنده !

اشیای ناشناس پرنده یا یوفو ( Unidentified flying object | UFO) اصطلاح رایج برای هر پدیدهٔ هوایی است که علت آن نمی‌تواند به‌آسانی و یا بلافاصله توسط ناظر شناخته شود. نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا، که در سال ۱۹۵۲ این اصطلاح را ابداع کرده‌است، در ابتدا اصطلاح «یوفو» را به اشیائی که پس از بررسی دقیق توسط محققان متخصص ناشناخته باقی می‌مانَد، اطلاق کرد؛ هر چند امروزه اصطلاح یوفو اغلب برای توصیف هر گونه منظرهٔ ناشناخته که توسط ناظر گزارش می‌شود، استفاده می‌شود.

فرهنگ عامه غالباً اصطلاح یوفو را به‌عنوان یک مترادف برای فضاپیمای بیگانگان استفاده می‌کند. فرقه‌ها با یوفوها همراه شده، و اسطوره‌شناسی و فرهنگ عامه پیرامون این پدیده تکامل یافته‌اند. برخی از محققان در حال حاضر ترجیح می‌دهند برای جلوگیری از سردرگمی و باورهای نادرستی که به‌دنبال اصطلاح یوفو می‌آید، از اصطلاح عام‌ترِ «پدیدهٔ ناشناس هوایی»(به انگلیسی: UAP) استفاده کنند. یکی دیگر از مخفف‌ها برای یوفو، که به‌طور گسترده در زبان‌های اسپانیایی، فرانسوی، پرتغالی و ایتالیایی استفاده می‌شود، “OVNI” است. مطالعات نشان داده‌است که اکثر یوفوهای مشاهده‌شده اجسام متداولی مانند هواپیما، بالون و یا اجسام نجومی ازقبیل سنگ‌های آسمانی یا سیارات درخشان است. همچنین درصد کمی از گزارش‌های مشاهدهٔ یوفوها جعلی است. تنها درصد کمی (بین ۵ تا ۲۰٪) از گزارش‌های مبنی بر رؤیت یوفوها را می‌توان به‌طور مشخص در طبقهٔ «اشیای ناشناس پرنده» به مفهوم دقیق آن قرار داد.

نظر شما در مورد این ویدیو و در کل اشیاء ناشناس پرنده چیست ؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

22 دیدگاه

  1. تو روایات و قرآن به تصریح اومده که تو آسمان‌های دیگه موجوداتی زندگی میکنند که حتی یک لحظه هم نافرمانی خدارو نمی‌کنند . می‌تونید سرچی داشته باشید

  2. من درباره بشقاب پرندها تحقیقات زیادی کردم اینکه آیا بشقاب پرنده هست یا نه بله هست اون تصویر واقعا یه بشقاب ب پرندس ولی اینکه آیا تصویر ساختگی باشه یا نه اون یه نظر کارشناسانه میخواد که کارشنساس تصویر باید بیاد ونظر بده. بشقاب پرندها بودن وهستن و خیلی احتمالات در مورد زندگی بشر و اینکه انسان چگونه زیستن رو یاد گرفت میشه داد که همشم بر میگرده به اصطلاح ما زمینیها به همون یوفوها. و این تکنولوژی شک نداشته باشید که آمریکا تنها دارنده این تکنولوژی هستش

  3. چرا تقی به توقی میخوره اسم دین و مذهب میارین، دین و مذهب چه ربطی به اینا داره آخه

  4. اگر فرازمینی ها بتوانند چنین سفرهایی کنند، به درجه ای از درک رسیدن که خشونت، بی عدالتی، تزویر و کلیه صفات بد انسانی در انها از بین رفته. لذا تماس انها با انسان جنبه منفی نخواهد داشت. تنها عامل خطر فقط خود انسان خواهد بود. بهمین دلیل دولتها اطلاعات را از ما مخفی میکنند چون هنوز نه از جنبه مذهب و نه فرهتگ آماده قبول این واقعیات نیستیم.

  5. بعنوان یک متخصص انیمیشن جند نکته:
    ویدیو توسط نرمافزارهای سه بعدی سازی تولید شده.
    1. حرکت ابرها زیادی سریعه
    2. رنگ ابرها و توده ابر گردابی متفاوته چون ابزارهای تولید خودکار ابر متحرک در نرمافزار سه بعدی ساز آن شکل توده گردبادی را نمیتواند تولید کند و شخص گرفیست انرا جدا ساخته و بهمین دلیل رنگش متفاوت است.
    3. برای واقعی تر کردن کار، بخش فوقانی ساختمانی سه بعدی سازی شده را در پایین تصویر گذاشته ولی زمین، خیابان و دار و درخت را که ساخت ان بسی مشکل و لو دهنده بوده در ویدیو نشان نداده.
    و نکاتی دیگر که بخواهم ادامه بدم حوصله شما سر میره.

  6. تا حالا کسی به این فکر کرده که چرا این طور اتفاقات نادر همشون در آمریکااتفاق می افته. اگر موجودات فرازمینی هم وجود داشته باشه فکر کنم موجودات خونریزی نباشن مثل جزیره ای که موجوداتش تا بحال انسان ندیده باشن، ازش نمی ترس. اینا همه فکرای شوم آمریکاییهاست برای اینکه خودشون رو نجات دهنده بشریت میدون. و مردم بسیار خوش باوری دارن که هر چی دولت مکارشون بهشون میگه بدون فکر کردن باور می کنن.

    • ما همین الان یه وسیله ساخت دست انسان مثل هواپیما یا هلیکوپتر میبینیم برامون تازگی داره،_فک کردی فرازمینیا چرا نمیان تو کشورایی مثل ایران یا جهان سومی های دیگه؟فرازمینی ها با جهان اولی هایی مثل آمریکا و روسیه در ارتباط هستن به ما توجهی ندارن

    • اینکه میگی همشون توی آمریکاست ، نشون از بی اطلاعی و عقب بودن خودت و اطلاعاتت داره ، نه توهم توطئه ی آمریکا 🙂
      بد نیست یکم بیشتر وارد جریان شی قبل اینکه تهمت بزنی 🙂

    • سلام دوستان
      اولا اینکه ویدیو خیلی واضح نیس.
      ثانیا اینکه به احتمال زیاد اون شیئ نورانی یک منهدم کننده(نوعی موشک)باشد که برای جلوگیری از گسترش یافتن ان طوفان اسمانی پرتاب شده است..

      بهتره یکم منطقی باشیم

    • عجب شماهم فقط فکرتون منفی یا بسیاری از این دولت مردا وتند روها هرچی وهرکجا وهرکی یه کاری کرد مقصر امریکا هست طرف تو مجلس بهم فش ناسزا میگن میگه مقصر امریکاس یه لحظه منو گمراه کرد دعوا افتادم خخخخ حداقل بگو فتوشاپ هست باز منطقی تره

    • آره دولت ما خیلی با ملتش رو راسته، مال اونا ریا کار و دروغگو

  7. به نطر منم خالی بندی بیش نیست ، مخصوصا اون اولش

  8. من دیگه جاوا رو میبوسم میذارم کنار D:

  9. الان ابزارهای گرافیکی اینقدر پیشرفت کرده که آدم نمیتونه بگه واقعیه یا درست شده.

  10. وای مردم از خنده (“”..

  11. اینقدر بچه گانه نظر دادی که حتی منفی دادن هم بهت کار بیهوده ایه. جاوا؟؟؟؟؟؟؟ فتوشارپ؟؟؟؟؟؟

  12. وای خدا خیلی جالب بود.گجت نیوز خدایی کیف کردم تروخدا از این جور مطالب بیشتر بزارید

  13. سلام
    آیا چنین چیزی از نظر دینی صحت دارد؟ به گمانم چنین چیزی ساختگی میباشد و با برنامهایی مانند جاوا و فتوشارپ ساخته شده است.

    • تا حالا جاوا کار کردی؟ ابزار گرافیکیه به نظرت؟ فیلم رو با فوتوشاپ درست میکنن؟

    • سلام

      منظور ایشون فکر کنم اینه که مثل فیلم های سینمایی که پر از جلوه های ویژه هست ,

      این رو هم با نرم افزارهای گرافیکی ساختن , حالا یه اشتباه هم داشته , چرا اینقدر مسخره میکنید؟ کار درستی نیست