موتورولا موتو ایکس

موتورولا موتو ایکس با تغییر مسیر از موتو زد به کار خود ادامه خواهد داد

پس از آن‌که لنوو از دو محصول جدید خانواده موتو زد رونمایی کرد، برخی عنوان کردند که دیگر خبری از موتورولا موتو ایکس نخواهد بود. لنوو در واکنش به این صحبت اعلام کرده است که حیات خانواده موتو ایکس را با عرضه محصولاتی میان رده ادامه خواهند داد و موتو زد به‌عنوان خانواده پرقدرت این کمپانی فعالیت می‌کند.

لنوو چند روز قبل طی یک رویداد خبری از تازه‌ترین دستاوردهای خودش رونمایی کرد. یکی از این دستاوردها خانواده گوشی‌های هوشمند موتو زد با دو مدل موتو زد (Motorola Moto Z) و موتو زد فورس (Motorola Moto Z Force) است. محصولاتی که با در اختیار داشتن مشخصاتی قدرتمند، پرچم‌داران شایسته موتورولا لنوو در بازار گوشی‌های هوشمند سال 2016 خواهند بود.

موتورولا موتو ایکس

موتورولا موتو ایکس دیگر محصولی در رده پرچم‌داران به خود نخواهد دید

با توجه به راه اندازی خط تولید سری موتو زد، بسیاری از کارشناسان معتقد بودند که این محصولات جایگزین مطلق موتورولا موتو ایکس بوده و دیگر شاهد عرضه محصولاتی با آن نام نخواهیم بود. حال به نظر می‌رسد چنین چیزی اتفاق نخواهد افتاد. اگر به‌طور دقیق‌تری این دو خانواده موتورولا موتو زد و موتورولا موتو ایکس را با یکدیگر مقایسه کنیم، متوجه تفاوت‌های گسترده آن‌ها با یکدیگر خواهیم شد. این یعنی ما در آینده نیز شاهد عرضه محصولاتی زیر مجموعه این خانواده خواهیم بود. هرچند که نمی‌توان انتظار داشت مشخصات هر دو آن‌ها با یکدیگر برابر باشد. کمپانی لنوو دراین‌باره می‌گوید:

موتورولا موتو ایکس هنوز پابرجاست و به فعالیت خودش ادامه خواهد داد. حتی ما به‌تازگی عرضه گوشی هوشمند موتو ایکس فورس (Moto X Force) را نیز به سایر بازارهای جهانی آغاز کرده‌ایم و این نشان دهنده علاقه ما به خانواده ایکس است. گوشی‌های خانواده موتورولا موتو ایکس و موتو زد از مشخصات یکسانی برخوردار نیستند و تجربه متفاوتی را به مصرف کنندگان ارائه می‌دهند. از آن جایی که همواره عاشقان تکنولوژی به دنبال تجربه تاز‌ه‌ترین تکنولوژی‌ها هستند، ما خانواده موتو زد را با مشخصاتی بسیار قدرتمند همراه با ماژول‌های Moto Mods تولید کرده‌ایم تا بتوانیم این دسته از افراد را خشنود کنیم.

موتورولا موتو ایکس

موتورولا موتو ایکس

حتی با انتشار این بیانیه هم نمی‌توان علاقه لنوو نسبت به محصولات موتو زد را کتمان کرد و آن‌ها را جایگزینی برای محصولات موتورولا موتو ایکس ندانست. اما اگر لنوو سعی داشته باشد تا محصولات تازه‌ای از خانواده ایکس را روانه بازار کند، قطعاً دارای مشخصاتی میان رده خواهند بود و محصولات بالا رده و پرچم‌دار خودش را به خانواده موتو زد خواهد آورد.

← به نظر شما گوشی‌های خانواده زد می‌توانند جانشین مناسبی برای موتورولا موتو ایکس باشند؟ آینده‌ی موتورولا را چگونه می‌بینید؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*