نوت بوک شیائومی

نوت بوک شیائومی تابستان سال جاری عرضه خواهد شد

چندی پیش گزارشی اعلام شد که نوت بوک شیائومی تا چندی دیگر عرضه خواهد شد. اینک یک نشریه تایوانی ادعا می‌کند که شیائومی در تابستان و قبل از آغاز مدارس از این محصول مناسب دانش آموزان رونمایی خواهد کرد. از مهم‌ترین مشخصات قابل انتظار در ارتباط با این محصول باید به صفحه نمایش 12.5 اینچی و بدنه‌ی آلومینیومی اشاره کرد.

چند وقتی است که در شبکه‌های اجتماعی چینی صحبت اصلی کاربران را نوت بوک شیائومی به خود اختصاص داده است. اینک یکی از منابع اطلاعات خوبی را در خصوص این محصول منتشر کرده است. حساب کاربری MochaRQ در شبکه اجتماعی ویبو اعلام کرده که شما در تابستان پیش رو نوت بوک شیائومی را برای نخستین بار خواهید دید. به اعتقاد وی طی هفته‌های آینده شاهد یک رویداد خبری برای رونمایی از این محصول خواهیم بود که درواقع عنوان این مراسم نیز «نخستین نوت بوک برای جوانان» خواهد بود.

به نظر می‌رسد که باید با اطمینان گفت که این دستگاه جدید تا اواسط ماه جولای و قبل از شروع مدارس در پاییز روانه بازار خواهد شد. نشریه «تایوان تایمز» اخیراً گزارش داده است که تولید انبوه نوت بوک شیائومی از ماه مه آغاز شده است و نخستین بار قرار بود در سه ماهه نخست سال جاری از آن رونمایی شود. نوت بوک شیائومی در اصل نخستین ورود این کمپانی چینی به عرصه کامپیوتر است که به یک صفحه نمایش 12.5 اینچی و بدنه‌ای آلومینیومی مشابه با مک بوک ایر اپل البته مجهز به ویندوز 10 مجهز خواهد بود.

انتظارات شیائومی از این محصول بسیار زیاد خواهد بود. چراکه آن‌ها سرمایه گذاری عظیمی را بر روی تولید این نوت بوک انجام داده‌اند و قرار است در نخستین موج عرضه آن چیزی حدود 1 میلیون واحد را به فروش برسانند. با توجه به محبوبیت بالایی که شیائومی همراه با گوشی‌های هوشمند خود به دست آورده است، می‌توان انتظار داشت که شما با یک نوت بوک قدرتمند و زیبا همراه با قیمتی قابل رقابت و عالی روبه‌رو باشید.

تحلیلگران معتقدند اگر شیائومی این محصول را با قیمتی حدود 450 دلار روانه بازار کند، می‌تواند ورود قدرتمندانه‌ای را به بازار کامپیوترها داشته باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*