شیائومی می مکس

آیا مدل جدید شیائومی می مکس با 2 گیگابایت رم در راه است ؟

اخیراً تصویری از یک مدل جدید شیائومی می مکس (Xiaomi Mi Max) فبلت 6.44 اینچی این غول چینی منتشر شده که بر اساس آن می مکس قرار است در مدل جدیدی حاوی 2 گیگابایت ظرفیت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود.

کمپانی شیائومی سال جاری تعداد زیادی از دستگاه‌های جدید خودش را عرضه کرده است. این محصولات تلفن‌های هوشمند و سایر گجت‌های هوشمند آن‌ها نظیر نخستین پهپاد شیائومی (Xiaomi Mi Drone) و مچ‌بند ردیاب سلامت می بند 2 هستند. شیائومی می 5 (Xiaomi Mi 5) را نیز می‌توان مهم‌ترین محصول سال جاری آن‌ها و درواقع پرچم‌دار تازه وارد این کمپانی دانست که قدرتمندترین گوشی هوشمند تولید شده توسط آن‌ها نیز لقب گرفته است. در ادامه این محصولات نام یک فبلت غول پیکر به نام شیائومی می مکس به چشم می‌خورد. این کمپانی ماه گذشته در حالی از شیائومی می مکس رونمایی کرد که آن حاوی سیستم عامل جدید MIUI 8 مبتنی بر اندروید بود.

شیائومی می مکسشیائومی می مکس به یک صفحه نمایش 6.44 اینچی فول اچ‌دی (1920 در 1080 پیکسل) مجهز است که می‌تواند اندازه بسیار بزرگی برای یک هندست باشد. در واقع سایز این محصول حتی از مدل‌های می نوت و می نوت پرو که ژانویه سال گذشته معرفی شد نیز بزرگ‌تر است. فبلت می مکس در سه مدل مختلف مجهز به تراشه‌های اسنپدراگون 650 و 652 همراه با پردازنده 8 هسته‌ای، 3/4 گیگابایت رم و 32/64 و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود که یک باتری 4,850 میلی‌آمپری نیز وظیفه انرژی رسانی این فبلت را بر عهده دارد. در قسمت پشتی این محصول نیز یک دوربین 16 مگاپیکسلی تعبیه شده است و اندروید 6.0 مارشمالو نیز همراه با رابط کاربری MIUI 7 در رأس بخش نرم افزاری این محصول قرار گرفته است. در حالی که این محصول تنها با مدل‌های حاوی 3 گیگابایت رم و 4 گیگابایت رم عرضه می‌شود؛ ظاهراً به نظر می‌رسد مدل جدیدی از این محصول همراه با 2 گیگابایت رم عرضه خواهد شد.

مدل جدید شیائومی می مکس با 2 گیگابایت رم در راه است ؟

شیائومی می مکس

اخیراً  یک اسکرین شات از مدل جدید شیائومی می مکس منتشر شده است که بر اساس این تصویر به 16 گیگابایت حافظه داخلی و 2 گیگابایت ظرفیت رم مجهز خواهد بود. به نظر می‌رسد که شیائومی قصد دارد تا با عرضه نسخه ارزان قیمت‌تر این محصول در بازار گوشی‌های هوشمند، قشر بیشتری از خریداران را در تابستان امسال در بر گیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*