سامسونگ گیر اس 3

سامسونگ گیر اس 3 در تصاویری جدید به نمایش در آمد

سامسونگ گیر اس 3 ، ساعت هوشمند بعدی کره‌ای‌هاست که قصد دارد همچنان سیر موفقیت‌آمیز ساعت‌های این شرکت را ادامه دهد. ساعت هوشمند گیر اس 2 موفق شد بازخورد‌های مناسبی را از سوی کاربران دریافت کند و حالا نوبت نسل جدیدتر این ساعت هوشمند است. با گجت نیوز همراه شوید.

سامسونگ به‌زودی ساعت هوشمند گیر اس 3 را رونمایی خواهد کرد. در حال حاضر، چندین شایعه و گمانه‌زنی در خصوص این گجت منتشرشده، اما در جدیدترین خبری که از آن لو رفته، آنچه بیان می‌شود کمی مشکوک به نظر می‌رسد. به‌تازگی دو تصویر تازه از سامسونگ گیر اس 3 در فضای مجازی پخش‌شده که به ادعای منبع آن، اولین نمایش اجمالی از این ساعت هوشمند را ارائه می‌کند.

سامسونگ گیر اس 3 ؛ شبیه به ساعت‌های سویسی!

این تصاویر نشان می‌دهد که ساعت هوشمند مذکور بدنه‌ای فلزی خواهد داشت و از این باب بسیار شبیه به ساعت 36 میلی‌متر رولکس Datejust 2 طراحی‌شده است. لبه‌ها و بند منتخب برای آن، حکایت از تداعی کردن محصولات رولکس در ذهن بیننده را دارد.

طبق گفته‌ی منبع منتشرکننده، به‌احتمال‌زیاد سامسونگ دست به تولید محصولی کاملا شبیه به یکی از ساعت‌های سویسی نخواهد زد. درواقع، درستی تصویر منتشرشده قابل تائید نبوده و ظاهرا باید برای دیدن تصاویر واقعی سامسونگ گیر اس 3 منتظر ماند.

چند روز پیش نیز گزارشی اختصاصی منتشر شد که خبر می‌داد ساعت هوشمند بعدی سامسونگ با کد Solis تولید می‌شود و به سیستم‌عامل تایزن مجهز خواهد شد. این ساعت هوشمند که جایگزینی برای گیر اس 2 به‌حساب می‌آید، به‌احتمال‌زیاد از نمایشگر دایره‌ای شکل بهره خواهد برد.

درحالی‌که کاربران استقبال زیادی برای به کار گرفته شدن صفحه‌نمایشی بزرگ‌تر در سامسونگ گیر اس 3 خواهند کرد، اما هنوز هیچ خبری در خصوص تغییر سایز آن از 1.2 اینچ وجود ندارد. سامسونگ تصمیم دارد ساعت هوشمند گیر اس 3 را در پاییز سال جاری رونمایی کند. در پایین می‌توانید تصاویر درز کرده از این ساعت را مشاهده کنید.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*